خانه به دوشی 580 هزاری دلاری!، عکس

به گزارش مجله گوگل ایرانی، همشهری آنلاین نوشت: شرکت کنکورد یک موتور هوم فراوری نموده است که یک موتور 7.7 لیتری 6سیلندر خطی دارد که 299 اسب بخار قدرت و 885 پوند فوت 1200 نیوتن متر گشتاور دارد که به آن نیرو می دهد.

خانه به دوشی 580 هزاری دلاری!، عکس

شرکت کنکورد یک وسیله نقلیه 580 هزار دلاری تولید نموده که می تواند هم به عنوان گاراژ خودرو و هم به عنوان خانه احساس مالکیت خانه را به دارندگان القا کند.

به گزارش همشهری آنلاین از موتور1، این وسایل نقلیه که به نام motorhome شناخته می شوند در حالت لاکچری همه کوشش خود را می نمایند تا شباهت های واقعی با یک خانه معمولی داشته باشند.

بدیهی است که یک هزینه صدها هزار دلاری باید منجر به ویژگی هایی گردد که این موتورهوم تازه به نام کنکورد لینر 1090 جی آی اُ ظاهرا آن را دارد. این موتورهوم در وهله اول کوشش نموده که با برخورداری از یک گاراژ، تجربه مالکیت یک خانه را برای صاحب آن به ارمغان آورد.

این فضا در سمت کوچک تر کنکورد قرار گرفته است، اما به میزان ای بزرگ است که یک خودروی مناسب را در خود جای دهد. با این حال، خودرویی که در داخل این فضا قرار می گیرد نباید4.3 متر طول 1.36 متر ارتفاع داشته باشد. وزن آن هم نباید بیشتر از 1400 کیلوگرم باشد.

اگرچه این عددها ممکن است در حد و میزان بسیاری از ماشین های تازه نباشد، اما یک مزدا میاتا برای گاراژ این موتور هوم مناسب است.

مزدا میاتا، خودروی مناسب به لحاظ ابعاد برای قرار گرفتن در کنکورد

این گاراژ در بخش عقب موتورهوم کنکورد قرار گرفته است که به فضای اتاق خواب می رسد و در آن قسمت ارتفاع سقف کم می گردد.

شرکت کنکورد که موتورهوم های لوکس تولید می نماید، قسمتی را به نام مرکز آرامش در این کنکورد در نظر گرفته که یک تخت راحت در آن جای می گیرد. حمام این کنکورد دارای اتصالات فولادی ضد زنگ، یک دستشویی از سنگ تولید شده و مخزن بزرگ است.

کنکورد لینر 1090 جی آی اُ یک آشپزخانه U شکل بین فضای نشیمن در جلو و اتاق خواب دارد. بعلاوه یخچال و انباری مواد غذایی در یک طرف قرار گرفته و سینک، فضای کانتر و اجاق گاز در طرف دیگر. بعلاوه فضای کافی برای ذخیره سازی مواد و وسایل مختلف در بالا و پایین آشپزخانه وجود دارد.

فضای نشیمن و کابین در رنگ ها، تزئینات و متریال های مختلف با 2 نیمکت روبه روی یکدیگر و یک میز ناهارخوری در وسط دیده می گردد. 2 صندلی جلو هم برای ایجاد فضای بیشتر به اطراف می چرخند. در جلوی این موتورهوم یک داشبورد چرمی و یک صندلی بلند جانمایی شده است.

شرکت کنکورد این مدل را روی شاسی مرسدس بنز می سازد. این موتورهوم یک موتور 7.7 لیتری 6سیلندر خطی دارد که 299 اسب بخار قدرت و 885 پوند فوت 1200 نیوتن متر گشتاور دارد که به آن نیرو می دهد.

این موتورهوم می تواند 11.5 متر طول و 2.5 متر عرض و بیش از 12 تن وزن دارد. داشته باشد در حالی که بیش از 12 تن وزن دارد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 آبان 1402 بروزرسانی: 14 آبان 1402 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2260

به "خانه به دوشی 580 هزاری دلاری!، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "خانه به دوشی 580 هزاری دلاری!، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه به دوشی 580 هزاری دلاری!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید