پرسپولیس مهار رونالدو را زیر نظر یک متخصص تمرین کرد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان از ساعت 21:30 شامگاه سه شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی شروع می گردد. حضور بازیکنان مطرح فوتبال جهان نظیر کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ، آیمریک لاپورت، تالیسکو و… در ترکیب النصر باعث افزایش حساسیت های ملاقات هفته نخست گروه E لیگ قهرمانان آسیا شده است.

پرسپولیس مهار رونالدو را زیر نظر یک متخصص تمرین کرد

شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس تمرینات خود را به طور منظم دنبال می نمایند تا خود را برای تقابل با این ستاره ها آماده نمایند. عملکرد درخشان رونالدو و مانه در لیگ عربستان باعث تمرکز کادر فنی روی حرکات انفجاری آن ها شده است. از این رو سیدجلال حسینی دستیار گل محمدی که سابقه سال های حضور در خط دفاعی پرسپولیس در لیگ قهرمانان را داشته است تمرینات ویژه ای را با مدافعان برگزار می نماید تا آمادگی آن ها را بیش از پیش کند.

مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی زیر نظر مستقیم سیدجلال تمرین می نمایند تا شاید راه های تقابل با رونالدو و مانه را در زمین مسابقه پیاده نمایند.

بعلاوه هافبک تدافعی پرسپولیس در این ملاقات وظایف دفاعی تری خواهد داشت تا بتواند نفوذ بازیکنانی همانند بروزوویچ و تالیسکو را پوشش دهد و به خط دفاعی سرخپوشان یاری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2254

به "پرسپولیس مهار رونالدو را زیر نظر یک متخصص تمرین کرد" امتیاز دهید

2 کاربر به "پرسپولیس مهار رونالدو را زیر نظر یک متخصص تمرین کرد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مهار رونالدو را زیر نظر یک متخصص تمرین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید