آرمینا صادقیان دومین سهمیه المپیک تیراندازی را گرفت

به گزارش مجله گوگل ایرانی، آرمینا صادقیان بانوی ملی پوش ایران با کسب بالاترین امتیاز جواز حضور در فینال تفنگ بادی را کسب کرد و دومین سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کرد.

آرمینا صادقیان دومین سهمیه المپیک تیراندازی را گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فینال تفنگ بادی بانوان در حالی تا دقایقی دیگر برگزار می گردد که آرمینا صادقیان تیرانداز شایسته کشورمان با 628.3 امتیاز به عنوان نفر هشتم راهی فینال شذ و با توجه به در نظر دریافت نتیجه فینال پیروز به کسب دومین سهمیه المپیک 2020 توکیو شد .

در این فینال 6 تیرانداز در رقابت های دنیای و قاره ای پیروز به کسب سهمیه المپیک شده بودند که 2 سهمیه باقی مانده به چین تایپه و ایران رسید.

همچنین فاطمه کرم زاده دیگر تیرانداز کشورمان با 626.9 در صندلی هفدهم دنیا به کار خود خاتمه داد.

دراین بخش نمایندگان کشورهای، ایالات متحد امریکا، روسیه، کره جنوبی، هند دو ورزشکار، چین تایپه، آلمان، بریتانیا و ایران در فینال با یکدیگر به رقابت می پردازند.

علاوه بر این امروز 2 بانوی ملی پوش ایران در ماده تپانچه 25 متر در خط آتش قرار دریافتد.

در این ماده و در مرحله دقت، گلنوش سبقت الهی با 289 امتیاز در رده بیست و سوم نهاده شد و هانیه رستمیان با 289 امتیاز بیست و هفتم شد.

مسابقات جام دنیای و کسب سهمیه المپیک با حضور543 ورزشکار از 72 کشور دنیا از 5 تا 12 شهریورماه در شهر ریو - برزیل در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 267

به "آرمینا صادقیان دومین سهمیه المپیک تیراندازی را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمینا صادقیان دومین سهمیه المپیک تیراندازی را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید