اتحادیه اروپا تحریم ها علیه سوریه را تمدید کرد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، وزیران خارجه اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه تحریم ها علیه سوریه را تمدید کردند.

اتحادیه اروپا تحریم ها علیه سوریه را تمدید کرد

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه تحریم ها علیه دولت سوریه را به مدت یک سال دیگر تمدید کردند.

اتحادیه اروپا از سال 2011 و بعد از شروع ناآرامی های سوریه، در راستای کوشش ها برای اعمال فشار بر دولت این کشور این تحریم ها را اعمال کرد.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادعا کرد: تحریم های اتحادیه اروپا مقصران این رنج، یعنی اعضای رژیم سوریه، حامیان آن ها و تاجرانی که آن را تأمین اقتصادی می نمایند و از اقتصاد جنگی این کشور منتفع می شوند را هدف قرار می دهد.

اتحادیه اروپا سال 2011 با متهم کردن افراد نزدیک به دولت سوریه به دست داشتن در ناآرامی های این کشور دارایی های آن ها را مصادره و سفر آن ها به کشور های عضو این اتحادیه را ممنوع خاطرنشان کرد.

این اتحادیه همچنین دارایی های بانک مرکزی سوریه در خاک کشور های اروپایی را نیز توقیف و واردات نفت از این کشور را منع کرد.

بند دیگر این تحریم ها دولت ها و شرکت ها را از صدور هر گونه تجهیزات و فناوری هایی که بنا به ادعای بروکسل قابل استفاده در سرکوب داخلی هستند منع نموده است.

در حال حاضر 273 فرد و 70 نهاد مرتبط با دولت سوریه بنا به بهانه هایی از این دست در فهرست سیاه اتحادیه اروپا قرار گرفته اند.

با تصمیم امروز تحریم ها علیه سوریه تا 1 ژوئن 2021 پابرجا خواهند بود.

بورل در بخش دیگری از این بیانیه مدعی شده اتحادیه اروپا مصمم به حمایت از مردم سوریه است و از تمامی ابزار هایی که در اختیار دارد برای حل و فصل سیاسی بحران سیاسی این کشور استفاده خواهد نمود.

سوریه از سال 2011 صحنه ناآرامی های خون بار بوده است. شواهد گوناگون نشان می دهد آمریکا و متحدان این کشور از شبه نظامیان در حال جنگ با دولت مرکزی سوریه حمایت های تسلیحاتی نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1004

به "اتحادیه اروپا تحریم ها علیه سوریه را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا تحریم ها علیه سوریه را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید