اعلام رسمی ابتلای ریاست جمهوری الجزایر به کرونا

به گزارش مجله گوگل ایرانی، دفتر ریاست جمهوری الجزایربرای نخستین بار و به صورت رسمی اعلام نمود، رئیس جمهوری این کشور به بیماری کویید-19 مبتلا شده است اما به شیوه درمان پاسخ داده و طبق آنچه که پروتکل های بهداشتی اقتضا می کند، در حال بهبودی تدریجی است.

اعلام رسمی ابتلای ریاست جمهوری الجزایر به کرونا

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی، ریاست جمهوری الجزایر با انتشار بیانیه ای در فیسبوک اعلام کرد، عبدالمجید تبون، رئیس جمهوری الجزایر پس از ابتلاء به بیماری کووید -19 در یک بیمارستان تخصصی در آلمان تحت درمان قرار گرفته است.

در این بیانیه همچنین آمده است، کادر پزشکی اطمینان خاطر دادند که شرایط سلامتی رئیس جمهوری الجزایر به شیوه درمان پاسخ داده و طبق آنچه که پروتکل های بهداشتی اقتضا می کند، در حال بهبودی تدریجی است.

پیشتر تلویزیون رسمی الجزایر گزارش داده بود، عبدالمجید تبون بنابر توصیه های پزشکانش به منظور درمان و معالجه به آلمان منتقل شد.

رئیس جمهوری الجزایر در پی ابتلای برخی مقامات ارشد در ریاست جمهوری و دولت به ویروس کرونا داوطلبانه برای مدت پنج روز وارد قرنطینه شد.

این اقدام یک هفته پیش از همه پرسی اصلاح قانون اساسی که از سوی تبون پیشنهاد شده صورت گرفت.

از سوی دیگر، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر به منظور جویای حال همتای الجزایری و اطمینان از سلامتی وی پس از ابتلا به ویروس کرونا پیامی به او ارسال و برای رئیس جمهوری الجزایر آرزوی شفای عاجل و سلامتی کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری مصر با انتشار بیانیه ای در فیسبوک اعلام کرد: من از طرف خودم و ملت مصر از صمیم قلب برای رئیس جمهوری الجزایر آرزوی شفای عاجل و سلامتی و بهبودی داریم و از خداوند متعال می خواهیم حافظ شما باشد و شما را بی وقفه مورد توجه و لطف خود قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1265

به "اعلام رسمی ابتلای ریاست جمهوری الجزایر به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رسمی ابتلای ریاست جمهوری الجزایر به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید