بانک مرکزی کانادا نیز نرخ بهره را افزایش می دهد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، بانک ولزفارگو اظهار داشت هرچند در روزهای پیش رو احتمال افزایش نرخ بهره نیست اما کانادا در سال 2019 به تبع آمریکا، نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

بانک مرکزی کانادا نیز نرخ بهره را افزایش می دهد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بانک ولزفارگو در گزارشی گفت انتظار نمی رود در روزهای پیش رو نرخ بهره در کانادا افزایش یابد با این حال احتمالا در نشست این هفته مقامات بانک مرکزی کانادا، تصمیماتی برای افزایش نرخ بهره اتخاذ خواهد شد. نرخ بهره کانادا در حال حاضر 1.75 درصد است که حدود 0.75 درصد کمتر از نرخ بهره آمریکا است.

بانک مرکزی کانادا از دسامبر سال گذشته رویکرد محتاطانه تری در مورد افزایش نرخ بهره اتخاذ نموده است اما تفاوت بین نرخ بهره این دو اقتصاد مطرح آمریکای شمالی احتمالا این بانک را وادار به تجدید نظر در رویکرد خود خواهد نمود. کاهش بهای نفت در بازارهای جهانی نیز باعث شده است اهمیت جذب سرمایه گذاری خارجی در کانادا افزایش یابد.

در گزارش بانک ولزفارگو آمده است: علی رغم رویکرد بانک مرکزی کانادا، انتظار افزایش نرخ بهره در سال 2019 را داریم. تورم پیش نگر افزایش یافته است و نزدیک به سطح 2 درصدی هدفگذاری شده توسط بانک مرکزی کانادا واقع شده است.

منبع: خبر فوری
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 797

به "بانک مرکزی کانادا نیز نرخ بهره را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک مرکزی کانادا نیز نرخ بهره را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید