بیانیه مسکو علیه واشنگتن

به گزارش مجله گوگل ایرانی، فارس نوشت: وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای، رویکرد آمریکا در عدم لغو تحریمها در شرایط مبارزه جهانی با ویروس کرونا را به باد انتقاد گرفت.

بیانیه مسکو علیه واشنگتن

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از همه کشورهای دنیا خواست به وسیله همکاری نزدیک و پاسخ مناسب به ویروس کرونا، تلفات ناشی از این بیماری و همچنین تاثیر منفی آن بر اقتصاد دنیا را کاهش دهند.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، در این بیانیه آمده است؛ ما از کشورهای دنیا می خواهیم با کوشش های هماهنگ پاسخی مناسب به این تهدید دنیای بدهند تا تلفات و تبعات ناشی از آن کاهش یابد.

روسیه تاکید نموده، براساس اصول همبستگی، مسکو به ارائه یاری های خود برای مقابله با کرونا و کشورهایی که احتیاج به این یاریها داشته باشند ادامه خواهد داد.

وزارت خارجه روسیه همچنین از بی ارادگی بعضی بازیگران بین المللی برای لغو تحریمهای مالی در بحبوحه این بحران دنیای شدیدا انتقاد نموده است. مسکو گفته، ما متاسف هستیم که حتی در روبرو با این تهدید سلامت دنیای، آنها از روینمودهای سیاست زده خود دست برنمی دارند. ما مطمئن هستیم که کوشش برای سیاسی کردن مباحث مربوط به این بیماری عفونی تاثیر منفی بر کوششهای دنیای برای مهار این ویروس خواهد داشت.

روسیه و دیگر کشورهای دنیا طی هفته های اخیر بارها از عدم لغو تحریمها از سوی آمریکا علیه کشورهایی که درگیر ویروس کرونا هستند انتقاد نموده و خواهان برطرف تحریمهای برای افزایش توانایی کشورها در مبارزه با کرونا شده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 903

به "بیانیه مسکو علیه واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه مسکو علیه واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید