ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل اطلاع داد.

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور اظهارکرد: ترافیک جنوب به شمال محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر چهار نیمه سنگین و ترافیک در طول محور پرحجم در جریان گزارش شده است.

وی در مورد مداخلات جوی در محورهای کشور اظهار کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل، مه گرفتگی گزارش شده است و در سایر محورهای مواصلاتی نیز گزارشی از بروز مشکل به دلیل مداخلات جوی نداشته ایم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در طول محور آزادراه تهران - قم در راستا رفت و برگشت نیز پرحجم است.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی اعمال شده در صبح امروز به دلیل برگزاری تجمع شیرخوارگان حسینی در اکثر نقاط کشور گفت: این محدودیت ها از 8 صبح امروز اعمال شده بود که اکنون نیز رفع شده است.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 گفت: شهروندان می توانند طی ساعات شبانه روز به وسیله تماس با شماره تلفن اعلام شده از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 302

به "ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید