ترامپ: رای به بایدن، رای به کمونیست هاست

به گزارش مجله گوگل ایرانی، ایسنا نوشت: گرچه به طور رسمی روز انتخابات در آمریکا شروع شده است، اما دونالد ترامپ از اظهارنظرهای توییتری خود برای تحریک رای دهندگان دست نمی کشد.

ترامپ: رای به بایدن، رای به کمونیست هاست

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امروز (سه شنبه) در پیغامی توییتری نوشت: رای به جو بایدن خوابالو، رای به دادن کنترل دولت به هواداران دنیای سازی، کمونیست ها، سوسیالیست ها و ریاکاران لیبرال ثروتمند است که می خواهند شما را ساکت، سانسور، خنثی و مجازات نمایند. بروید و به ماگا (آمریکا را دوباره با عظمت کنیم) رای بدهید!

با وجود شروع رسمی روز انتخابات در آمریکا، دونالد ترامپ در میشیگان در میان حامیانش حاضر شد. او گفت: ما یک پیروزی زیبای دیگر رقم می زنیم.

رئیس جمهوری آمریکا در میشیگان همچنین گفت: ما به سادگی در میشیگان پیروز می شویم. می خواهم درست مانند سری قبل گردد، اما لطفا اختلاف بیشتری به نفع من باشد. ما روز انتخابات دوباره تاریخ ساز می شویم.

ترامپ همچنین در پیغام توییتری دیگری نوشت: رای به من و حزب جمهوری خواه، رای به رویای آمریکایی است. ظرف چهار سال آینده، ما آمریکا را به ابرقدرت فراوری دنیا تبدیل می کنیم و به اتکای خود به چین یک بار برای همواره پایان می دهیم.

براساس گزارش پروژه انتخابات آمریکا در دانشگاه فلوریدا، 98 میلیون و 708 هزار و 297 آمریکایی تا روز دوشنبه آرای خود را به صندوق های رای انداخته یا در انتخابات پستی شرکت نموده اند؛ آماری که حکایت از بالاترین میزان مشارکت در انتخابات دوران معاصر آمریکا دارد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1263

به "ترامپ: رای به بایدن، رای به کمونیست هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: رای به بایدن، رای به کمونیست هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید