تردید سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره برگزاری نشست میان پوتین و بایدن

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که به دنبال تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه، درباره برگزاری هر نشستی میان روسای جمهور دو کشور جای تردید وجود دارد.

تردید سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره برگزاری نشست میان پوتین و بایدن

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که در پی اعمال تحریم های واشنگتن علیه روسیه درباره برگزاری هر گونه نشستی میان روسای جمهور دو کشور جای تردید وجود دارد.

مارایا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: تحریم های تازه آمریکا موجب می گردد درباره برگزاری هر نشستی میان پوتین و بایدن جای تردید وجود داشته باشد.

دولت آمریکا روز پنجشنبه تحریم های جدیدی را علیه 32 فرد و نهاد روسی اعمال کرد. کاخ سفید در بیانیه ای علاوه بر اعلام تحریم های جدید که به بهانه دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و حمله سایبری علیه این کشور وضع شده اند، ده دیپلمات روس را به جاسوسی متهم نموده و از آن ها درخواست کرد آمریکا را ترک نمایند.

این تحریم ها که بر اساس دستور اجرایی رئیس جمهور آمریکا وضع شده و از 14 ژوئن سال جاری اجرایی می شوند، 6 شرکت روس فعال در زمینه تکنولوژی را نیز در بر می گیرند.

وزارت امور خارجه روسیه اعلام نموده است که به تحریم های آمریکا و اقدام این کشور در اخراج 10 دیپلمات روس پاسخ خواهد داد.

کاخ سفید روز سه شنبه خاطرنشان کرد که بایدن و پوتین به صورت تلفنی با هم درباره مسائل منطقه ای و جهانی گفت وگو کردند و بایدن برگزاری دیداری طی ماه های آینده در یک کشور ثالث را به پوتین پیشنهاد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1560

به "تردید سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره برگزاری نشست میان پوتین و بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره برگزاری نشست میان پوتین و بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید