تصویب 12 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کرمانشاه

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تصویب 12 طرح سرمایه گذاری با اعتبار 67 میلیارد ریال در این استان اطلاع داد.

تصویب 12 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری مدیر کل میراث فرهنگی این استان امروز سه شنبه 30 بهمن 97 در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری این اداره گفت: اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توسعه مالی و گردشگری استان یک اولویت ضروری و مهم بوده که در این زمینه برنامه ریزی های مناسبی انجام یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: با آنالیز 15 پرونده سرمایه گذاری گردشگری 12طرح با اعتبار 67 میلیارد ریال در کرمانشاه مورد تصویب نهاده شد که احداث بازارچه دائمی صنایع دستی قصرشیرین و ساخت هتل آپارتمان پاوه از جمله آنها بوده است.

او با اشاره به این که کرمانشاه آماده حمایت از بخش خصوصی برای اجرای طرح های گردشگری است توضیح داد: اجرای این طرح ها در کم ترین زمان ممکن مهم ترین اولویت ما است و به عنوان یکی از محوری ترین هدف این مجموعه به دنبال توسعه گردشگری در استان هستیم تا بتوانیم گردشگری را از رکود خارج کنیم.

قادری در انتها اعلام کرد: اهمیت به مسئله رشد و شکوفایی استان در حوزه گردشگری جزو اولویت دارترین پروژه های استان محسوب می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 119

به "تصویب 12 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 12 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید