تیراندازی در یک مرکز خرید در کالیفرنیای آمریکا

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تیراندازی در یک مرکز خرید در ایالت کالیفرنیای آمریکا به زخمی شدن مهاجم منجر شد.

تیراندازی در یک مرکز خرید در کالیفرنیای آمریکا

شبکه تلویزیونی راپتلی از تیراندازی در یک مرکز خرید در آمریکا اطلاع داد.

بر اساس این گزارش، عصر روز شنبه یک مظنون در داخل یک مرکز خرید در میلپیتاس در ایالت کالیفرنیای آمریکا به سوی یک مرد تیراندازی کرد. این حادثه سبب شد مردم حاضر در این فروشگاه و همچنین کارکنان آن کوشش نمایند در جایی پناه بگیرند.

پلیس میلپیتاس بیان کرد تیم تجسس پلیس عملیات جستجو در گریت مال (بازار عظیم Great Mall) را پس از تیراندازی شنبه شب شروع نموده است. در ساعت 9 و نیم شب مقامات بیان کردند همه افرادی که در این فروشگاه پناه گرفته بودند از آن خارج شده و کسی در این تیراندازی آسیب ندیده است. این حادثه در ساعت پنج و 23 دقیقه روز شنبه ثبت شد.

صبح روز یکشنبه، پلیس میلپیتاس بیان کرد یک مرد 22 ساله اهل سان فرانسیسکو بر اثر شلیک گلوله به خود زخمی شد و او در واقع قربانی یک اقدام خشونت آمیز نبوده است.

یک مغازه دار ویدئویی را در توئیتر منتشر کرد. مقامات می خواستند بدانند دقیقا چند نفر در داخل این مرکز خرید حضور دارند و به آن ها گفتند در همان مکان پناه بگیرند تا شرایط حل و فصل گردد. پلیس بیان کرد در زمان تخلیه مردم از این فروشگاه دو فوریت پزشکی غیر مرتبط گزارش شد.

مقامات می گویند: در حال حاضر هیچ گونه تهدیدی برای مردم وجود ندارد.

اداره پلیس میلپیتاس در توئیتی نوشت: کارآگاه ها و کارشناسان آنالیز شواهد میدانی در صحنه همچنان حضور دارند و به طور فعال در حال آنالیز این حادثه هستند. از کسانی که اطلاعاتی در ارتباط با این تیراندازی دارند، خواسته شده است با اداره پلیس میلپیتاس تماس بگیرند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1367

به "تیراندازی در یک مرکز خرید در کالیفرنیای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در یک مرکز خرید در کالیفرنیای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید