ثبت نام برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها شروع شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش در دوره های صرفا براساس سوابق تحصیلی تمام زیرنظام های آموزشی در سایت سازمان سنجش شروع شد.

ثبت نام برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 برای تمامی زیرنظام های آموزشی (شامل دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) از امروز یکشنبه پنجم مردادماه 99 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شد.

ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آن ها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی تا روز یکشنبه دوم شهریورماه 99 ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره های مذکور بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان واقع شده است و متقاضیان ضروری است در روز های فوق به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1104

به "ثبت نام برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید