حمله پهپادی به پایگاه ملک خالد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سخنگوی نیرو های مسلح یمن با اعلام خبر عملیات پهپادی علیه اهداف نظامی در پایگاه هوایی ملک خالد گفت هدف مذکور با دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

حمله پهپادی به پایگاه ملک خالد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های عربی بامداد یکشنبه از عملیات پهپادی نیرو های مسلح یمن علیه ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

شبکه اسکای نیوز در گزارشی به نقل از سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی نوشت یک فروند پهپاد انتحاری توسط نیرو های یمن به سمت جنوب عربستان سعودی شلیک شده است.

ائتلاف سعودی البته به روال ادعا های دروغین همیشگی، مدعی شد که این پهپاد را پیش از برخورد به زمین رهگیری نموده است.

به نوشته شبکه الجزیره، سخنگوی ائتلاف جنایتکار سعودی در ادامه ادعاهایش اضافه نمود: ما اقدامات لازم برای حفاظت از خود مطابق با قوانین بین المللی را انجام می دهیم.

ساعتی بعد، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن در بیانیه ای گفت که پایگاه هوایی ملک خالد متعلق به ائتلاف متجاوز سعودی در خمیس مشیط را با پهپاد قاصف کی2 هدف قرار دادند.

شبکه المسیره به نقل از سریع گزارش داد: به لطف خدا، در عملیات تهاجمی علیه پایگاه هوایی ملک خالد، آسیب دقیقی به آن وارد شد و این عملیات ما پاسخی قانونی به تشدید تجاوز ها و محاصره است.

بامداد پنجشنبه بود که سخنگوی نیرو های مسلح یمن با اعلام خبر عملیات پهپادی علیه اهداف نظامی در پایگاه هوایی ملک خالد گفت هدف مذکور با دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

پیش از این، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید نمود که اگر ائتلاف سعودی بخواهد به حماقت خود در تجاوز علیه یمن ادامه دهد راهبرد موسوم به درد عظیم به اجرا گذاشته می گردد.

از سوی دیگر، ناامیدی و شکست این ائتلاف متجاوز در هفتمین سال تجاوز به یمن، ریاض را بر آن داشت که ابتکارعمل ادعایی خود برای سرانجام دادن به جنگ در این کشور را مطرح کند که دولت نجات ملی یمن آن را به دلیل زیاده خواهی ریاض، عدم توقف حملات روزانه و عدم لغو محاصره شش ساله این کشور رد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1608

به "حمله پهپادی به پایگاه ملک خالد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله پهپادی به پایگاه ملک خالد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید