خانه تکانی فتح الله زاده در استقلال

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرپرست جدید باشگاه استقلال میخواهد تغییرات زیادی را در این باشگاه ایجاد کند.

خانه تکانی فتح الله زاده در استقلال

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش ، خاتمه پس از کش و قوس های فراوان و مطرح شدن نام گزینه های متعدد برای تصدی پُست مدیرعاملی باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده که سابقه مدیرعاملی استقلال دارد، با تصمیم هیئت مدیره و موافقت وزیر ورزش و جوانان، به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال انتخاب شد.

فتح الله زاده پس از انتصابش، از حمایت قاطعانه از کادرفنی و بازیکنان استقلال اطلاع داد، اما احتمال تغییر در بدنه باشگاه را رد نکرد تا ظرف روز های آینده شاهد عزل و نصب هایی در باشگاه استقلال باشیم.

هیئت مدیره استقلال با سرپرستی فتح الله زاده و استعفای موسوی، 2 عضوش را از دست داده و اکنون باید با اضافه شدن نفراتی دیگر تقویت گردد.

البته استعفای موسوی هنوز از سوی وزارت ورزش پذیرفته نشده، اما با در نظر دریافت حواشی و اختلاف نظر هایی که در روز های گذشته میان موسوی، فتح الله زاده و خلیل زاده به وجود آمده و همچنین صحبت های موسوی که بازگشتش به هیئت مدیره را منتفی دانسته بود، بعید به نظر می رسد که او دیگر در این باشگاه سِمتی داشته باشد و به احتمال زیاد وزارت ورزش هم با استعفای او مخالفتی نخواهد نمود.

فتح الله زاده میخواهد معاون جدید خود را به زودی معرفی کند. از میان معاونان باشگاه استقلال علی مباشری با حفظ سِمت به کارش ادامه خواهد داد، اما جدایی امیر سلطانی قطعی شده است و فتح الله زاده به زودی معاون مدنظرش را معرفی خواهد نمود.

از طرف دیگر خبر هایی مبنی بر جدایی محمد نوری فر مدیر رسانه ای استقلال هم به گوش می رسد. از محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی و بازرگانی پیشین استقلال، به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی نوری فر نام برده می گردد.

فتح الله زاده به دلیل پرونده هایی که در محاکم اقتصادی دارد، هنوز حکم مدیرعاملی اش امضاء نشده و تا رفع شدن این مشکل، به عنوان سرپرست باشگاه را اداره خواهد نمود. با این وجود فتح الله زاده که از احضار های چند باره خود به دادگاه و تبرئه شدن در تمامی پرونده ها اطلاع داده بود، از صدور حکم مدیرعاملی اش اطمینان دارد و به همین دلیل میخواهد برای رسیدن به اهدافش، تغییرات اساسی در بدنه باشگاه ایجاد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 713

به "خانه تکانی فتح الله زاده در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه تکانی فتح الله زاده در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید