خبرنگاران اشتغال با رفع مسائل صنعتگران سمنان رونق می گیرد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سمنان- خبرنگاران- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: رفع مسائل صنعتگران استان برای رونق اشتغال نیازمند نگاه و توجه ویژه است.

خبرنگاران اشتغال با رفع مسائل صنعتگران سمنان رونق می گیرد

علی تشنه دل روز یکشنبه درآیین معرفی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سالن اجتماعات این سازمان گفت: همگرایی و هم سویی تشکل ها و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان به منظور رفع مسائل در راستای توسعه بخش های مختلف لازم است.

وی به لزوم توجه بیش از پیش به درد صنعتگران سمنان، بیان نمود: برخورد متعارف و اداری درد صنعتگران این استان را حل نمی کند و باید نگاهی ویژه به این بخش داشت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان شرح داد: بخش اعظمی از اشتغال توسط صنعت ایجاد می شود بنابراین توجه به شرایط واحدهای تولیدی فعال و غیرفعال باید مورد نظر قرار گیرد.

وی گفت: جلوگیری از ایجاد مسائل برای واحدهای تولیدی و افزایش ظرفیت تولید واحدهای از اولویت های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان است.

تشنه دل یادآور شد: صنایع کوچک از ظرفیت بالایی در اشتغالزایی برخوردار هستند که با وجود تحریم ها می توان این بخش را تبدیل به فرصتی در ایجاد اشتغال و رونق تولید کرد.

در این آیین با حضور پژمان قربانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت، از زحمات بهروز اسودی قدردانی و تشنه دل به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان معرفی شد.

2 هزار و 400 واحد صنعتی و سه هزار و 700 پروانه بهره برداری در حوزه صنعتی در کنار 640 معدن فعال از جمله ظرفیت ها استان سمنان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 792

به "خبرنگاران اشتغال با رفع مسائل صنعتگران سمنان رونق می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اشتغال با رفع مسائل صنعتگران سمنان رونق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید