خبرنگاران اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح های مهم چهارمحال و بختیاری پیگیری شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، شهرکرد- خبرنگاران- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در ملاقات روز سه شنبه با رییس سازمان برنامه و بودجه تخصیص اعتبار موردنیاز برای بهره برداری از طرح های مهم و حیاتی استان پیگیری شد.

خبرنگاران اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح های مهم چهارمحال و بختیاری پیگیری شد

اقبال عباسی شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر اضافه نمود: راه آهن مبارکه به سفیددشت یکی از مهمترین طرح های عمرانی استان است که با تخصیص اعتبار اولیه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار شده اما برای تداوم اجرای طرح به 450 میلیارد تومان اعتبار دیگر احتیاج است.

وی ادامه داد: اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن نیز از دیگر طرح های مهم استان به شمار می رود که تسریع در اجرای این طرح احتیاجمند تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار است.

عباسی از اهتمام جدی مدیریت استان برای تکمیل طرح های اقتصاد مقاومتی به ویژه طرح های راهسازی اطلاع داد و گفت: به همین دلیل می طلبد تا مسئولان ارشد کشوری با حضور در استان از نزدیک فرایند اجرای این طرح ها را آنالیز نمایند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به ملاقات مشترک مدیریت ارشد استان به همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی اشاره نمود و گفت: در این ملاقات تخصیص اعتبار به پروژه های حوزه راه سازی و تسریع در عملیات اجرایی این طرح ها پیگیری شد.

عباسی اضافه نمود: در این نشست همچنین راهکارهای ایجاد تعادل قیمت مسکن در استان، اعتبارات مربوط به احیای بافت فرسوده، اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن و ایجاد زیرساخت های لازم در محله های مسکن مهر به بحث گذاشته شد.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تعهد دارد مقدمات روکش آسفالت 200 کیلومتر از راه های روستایی استان را فراهم کند، اعلام نمود: تسریع در اجرای این برنامه از دیگر موضوعاتی بود که در نشست با وزیر راه و شهرسازی پیگیری شد.

عباسی اعلام نمود: تسریع در عملیات اجرایی محور ارتباطی شهرکرد به بروجن به لردگان و تکمیل راه آهن مبارکه به سفیددشت که از طرح های اولویت دار استان به شمار می فرایند نیز از دیگر مواردی بود که در نشست با وزیر راه و شهرسازی پیگیری شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1390

به "خبرنگاران اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح های مهم چهارمحال و بختیاری پیگیری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح های مهم چهارمحال و بختیاری پیگیری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید