خبرنگاران صندوق ضمانت ظرفیت مناسبی برای یاری به واحدهای تولیدی است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، ایلام- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار ایلام بر استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت صنایع کوچک توسط واحدهای تولیدی تأکید کرد.

خبرنگاران صندوق ضمانت ظرفیت مناسبی برای یاری به واحدهای تولیدی است

حیدر نعمتی عصر روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری گفت: صندوق ضمانت صنایع کوچک تا به امروز همکاری خوبی با واحدهای صنعتی استان ایلام داشته است.

وی اضافه نمود: صندوق ضمانت صنایع کوچک ضامن عدم پرداخت اقساط متقاضیان نیست و فقط می تواند مهلت لازم را برای واحد فراوریی ایجاد کند ولی واحدهای صنعتی باید بر تعهدات خود با این صندوق پایبند باشند.

معاون استاندار ایلام گفت: واحدهای فراوریی باید نسبت به پرداخت اقساط معوقه خود اقدام نمایند، ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری نیز نهایت همکاری را با واحدهای فراوریی در چارچوب قانون خواهد داشت .

نعمتی اضافه نمود: وظیفه ستاد تسهیل برطرف مسائل واحدهای فراوریی در چارچوب قانون است و بیش از این نمی تواند تسهیلاتی برای واحدها در نظر بگیرد.

در این نشست مسائل طرح فراوریی کباب پز گازی در روستای گلان شهرستان مهران، شرکت فراوریی آرد ستاره غرب و سیلوی ذخیره گندم سهند دیس ایوان و شرکت خوراک دام و طیور شمس ایوان در این جلسه مطرح و راهکارهای برطرف مسائل آنها مورد آنالیز نهاده شد و پیشنهاداتی برای برون رفت این واحدها از مسائل مطرح شده مصوب شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 802

به "خبرنگاران صندوق ضمانت ظرفیت مناسبی برای یاری به واحدهای تولیدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندوق ضمانت ظرفیت مناسبی برای یاری به واحدهای تولیدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید