خبرنگاران عربستان مناطق مسکونی یمن را گلوله باران کرد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تهران- خبرنگاران- نیروهای سعودی در ادامه نقض آتش بس، مناطق مختلفی را در شمال یمن با توپخانه و راکت هدف حمله قرار دادند.

خبرنگاران عربستان مناطق مسکونی یمن را گلوله باران کرد

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش شبکه خبری المسیره، نیروهای سعودی روز شنبه، روستاهای شهرستان مرزی رازح واقع در استان صعده را هدف حمله قرار دادند که بر اثر آن خسارت هایی به داراییهای مردم وارد شد.

خانه ها و مزارع اهالی شهرستان های مرزی استان صعده، از پنج سال پیش به طور روزانه هدف حملات توپخانه ای و راکتی قرار می گیرد.

این حملات در حالی است که ائتلاف سعودی اخیرا مدعی آتش بس یکطرفه در یمن شده است، موضوعی که مقام های صنعا آن را دروغ آشکار و مانور تبلیغاتی می دانند.

عربستان با همراهی امارات متحده عربی، بحرین، سودان و آمریکا در ششم فروردین سال 1394 با تشکیل به اصطلاح ائتلاف عربی- آمریکایی، تجاوز خود به کشور یمن را شروع کرد اما ظرف تقریباً پنج سال گذشته به استثنای امارات و آمریکا، سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند و ابوظبی نیز هم اکنون از یک همپیمان قدیمی به یک رقیب رو در روی ریاض در جنوب یمن تبدیل شده است.

بر اثر تجاوز عربستان به یمن، تا به امروز هزاران یمنی به شهادت رسیده اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به عظیم ترین فاجعه انسانی در دنیا تبدیل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 864

به "خبرنگاران عربستان مناطق مسکونی یمن را گلوله باران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عربستان مناطق مسکونی یمن را گلوله باران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید