خبرنگاران مسافران برای گذر از شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری اجتناب نمایند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تبریز - خبرنگاران - معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مسافران برای گذر از شرایط کرونایی و یاری به ناوگان حمل و نقل عمومی از سفرهای غیرضروری اجتناب نمایند.

خبرنگاران مسافران برای گذر از شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری اجتناب نمایند

داریوش امانی، روز چهارشنبه در آستانه عید سعید فطر در بازدید سرزده از پایانه مسافری تبریز اضافه نمود: با وجود اینکه شرایط رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پایانه مسافری تبریز مطلوب است، مسافران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی گفت: مسافران با اجتناب از انجام سفرهای غیرضروری و در صورت ضرورت رعایت مسایل بهداشتی می توانند در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نقش به سزایی ایفا و مسوولان را در گذر از شرایط بحرانی کرونا یاری نمایند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید خود از راه های آذربایجان شرقی گفت: در امسال با افزایش 20 درصدی اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سعی می گردد بخشی از مسایل مربوط به راه های این استان بهبود یابد.

امانی، همچنین دربازدید از کارگاه تاسیسات و علایم ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ادامه داد: در سال گذشته با اقدامات اجرا شده در این کارگاه حدود 170 میلیارد ریال در بهسازی حفاظ های ایمنی و علایم ایمنی جاده ای صرفه جویی شد.

معاون وزیرراه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از پایانه مسافری تبریز، چگونگی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ارایه خدمات به مسافران توسط شرکت های مسافری را مورد آنالیز قرار داد.

امانی به همراه تعدادی از مدیران سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای از راهدارخانه پیغام مرند نیز بازدید کردند.

آذربایجان شرقی دارای 235 کیلومتر آزادراه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1613

به "خبرنگاران مسافران برای گذر از شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری اجتناب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسافران برای گذر از شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری اجتناب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید