خبرنگاران هیچ حاشیه امنی برای تهدیدکنندگان آرامش مردم در کرمانشاه وجود ندارد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، کرمانشاه- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی، گفت: هیچ حاشیه امنی برای تهدیدکنندگان آرامش مردم در کرمانشاه وجود ندارد.

خبرنگاران هیچ حاشیه امنی برای تهدیدکنندگان آرامش مردم در کرمانشاه وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران؛ شهرام کرمی چهارشنبه شب در این ارتباط اضافه کرد: هفته پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن دو دزد زورگیر ضمن ضرب و شتم بانویی رهگذر در یکی از محلات کرمانشاه اقدام به ربودن اموال او می نمایند.

وی توضیح داد: انتشار گسترده این فیلم در فضای مجازی ناراحتی مردم کرمانشاه را بدنبال داشت و باعث گسترش احساس ناامنی بین آنان شد، لذا دستور فوری رسیدگی به این موضوع را صادر کردیم.

دادستان کرمانشاه با تقدیر از کوشش های شبانه روزی ضابطین دستگاه قضایی استان و سرعت عمل برای دستگیری این متهمین، گفت: خوشبختانه پلیس استان با کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده توانست سه نفر دزد زورگیر این ماجرا را در شهرهای مختلف شناسایی و در نهایت آنها را با نیابت قضایی در خارج از استان دستگیر کند.

وی با تاکید براینکه اشد مجازات دستگاه قضایی در انتظار این دزدین زورگیر خواهد بود، بیان کرد: با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم بدون هیچگونه مماشاتی برخورد می کنیم.

کرمی اعلام نمود: به همه دزدین و زورگیران خشن اعلام می کنیم که هیچ حاشیه امنی برای آنها در کرمانشاه وجود ندارد و در صورت انجام هرگونه اقدام خلاف قانون در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

وی متذکر شد: اجازه نمی دهیم عده ای بزهکار و هنجارشکن امنیت مردم استان را به خطر بیندازند و کرمانشاه را شهری ناامن نشان دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1331

به "خبرنگاران هیچ حاشیه امنی برای تهدیدکنندگان آرامش مردم در کرمانشاه وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هیچ حاشیه امنی برای تهدیدکنندگان آرامش مردم در کرمانشاه وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید