خبرنگاران 327 راس دام قاچاق در مرزهای کرمانشاه کشف شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، کرمانشاه- خبرنگاران- فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف 11 میلیارد ریال قاچاق شامل 327 راس احشام و تعدادی لوازم خانگی، طیور و پوشاک در نواحی مرزی پاوه و ثلاث باباجانی اطلاع داد.

خبرنگاران 327 راس دام قاچاق در مرزهای کرمانشاه کشف شد

سردار یحیی الهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: نیروهای مرزبانی پاوه حین پایش و مراقبت شبانه روزی از مرزهای این شهرستان به تعدادی قاچاقچی برخورد کردند که قصد انتقال تعداد زیادی دام به خارج از کشور را داشتند.

وی اضافه کرد: مرزبانان پاوه ای به سرعت طرح مهار را اجرا نموده و طی یک عملیات پیروز به توقیف و مهار هر 233 راس گوساله و گوسفند قاچاقی شدند که قاچاقچیان قصد داشتند آنها را به کشور عراق منتقل نمایند.

سردار الهی توضیح داد: همچنین نیروهای مرزبانی پاوه در این عملیات هفت دستگاه تلویزیون و موتور کولرگازی، 19 دستگاه آبمیوه گیری و همزن برقی، 15 قطعه بوقلمون و 30 دست پوشاک نیز کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، ارزش محموله های قاچاق کشف شده توسط نیروهای مرزبانی پاوه را هشت میلیارد ریال ذکر و گفت: در این راستا پنج قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی در ادامه به کشف یک محموله قاچاق دام توسط نیروهای مرزبانی ثلاث باباجانی نیز اشاره نمود و گفت: با کوشش مرزداران این شهرستان 94 راس گوسفند از قاچاقچیان پیش از خروج از کشور کشف شد.

سردار الهی، در سرانجام ارزش این محموله را نیز حدود سه میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این راستا نیز 2 قاچاقچی دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1241

به "خبرنگاران 327 راس دام قاچاق در مرزهای کرمانشاه کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 327 راس دام قاچاق در مرزهای کرمانشاه کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید