خوزستان، تارتار: اگر حق مان را نداده باشند داوران را حلال نمی کنم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امیدوارم داوران تصمیم درستی برای مردود اعلام کردن گل های ما گرفته باشند در غیر این صورت آنها را خلال نمی کنم.

خوزستان، تارتار: اگر حق مان را نداده باشند داوران را حلال نمی کنم

به گزارش خبرنگاران از مسجدسلیمان، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل نفت مسجد سلیمان مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی جذابی بود که دو گل هم داشت اما از سوی داور مردود اعلام شد. امیدوارم داوران تصمیم درستی گرفته باشند در غیر این صورت ما 2 امتیاز را از این بازی از دست دادیم و نمی دانم داور ها می خواهند چه پاسخی به ما بدهند. کاظمی و تیم داوری این بازی داوران خوبی هستند اما اگر حق مان را نداده باشند, آنها را حلال نمی کنم و این موضوع را به خودشان هم گفتم. اگر گل های ما صحیح اعلام می شد بعد از سرانجام بازی جای دو تیم در جدول عوض می شد.

وی ادامه داد: زیرساخت ها و بودجه فولاد قابل قیاس با ما نیست و یک باشگاه حرفه ای است اما در زمین ما بهتر از آنها بودیم. خسته نباشید به بازیکنانم می گویند که در این بازی زحمت زیادی کشیدند و از طرفداران مان نیز که 90 دقیقه تیم شان تشویق کردند تشکر می کنم و دست آنها را به گرمی می فشارم. امیدوارم این حمایت ها تا سرانجام فصل ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 498

به "خوزستان، تارتار: اگر حق مان را نداده باشند داوران را حلال نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، تارتار: اگر حق مان را نداده باشند داوران را حلال نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید