دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شیوه نامه برگزاری آزمون های سرانجام ترم را منتشر کرد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در اطلاعیه ای شیوه نامه برگزاری امتحانات خاتمه ترم در این دانشگاه را منتشر کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شیوه نامه برگزاری آزمون های سرانجام ترم را منتشر کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در اطلاعیه ای شیوه نامه برگزاری امتحانات انتها ترم در این دانشگاه را منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه دانشجویانی که امکاناتی نظیر اینترنت، کامپیوتر شخصی، موبایل یا تبلت را نتوانند در زمان برگزاری آزمون تهیه نمایند، باید از 48 ساعت قبل از بازه امتحانات با هماهنگی مسئول آموزش دانشکده جهت انجام آزمون به دانشگاه مراجعه نمایند و از امکانات دانشکده و مرکز آزمون های الکترونیکی دانشگاه برای شرکت در آزمون ها بهره مند شوند.

در صورتی که دانشجو پیروز به شرکت در آزمون مجازی انتها ترم نگردد، درس به صورت ناتمام برای وی ثبت شده و تا انتها مهر سال جاری به صورت حضوری و تشریحی از وی آزمون گرفته می گردد.

دانشجویان ملزم هستند تا 30 دقیقه قبل از زمان آغاز آزمون جهت ورود به سامانه آزمون کوشش نمایند تا مسائل احتمالی مرتفع گردد.

دانشجویان پس از آغاز آزمون صرفاً 7 دقیقه، مهلت ورود به آزمون را دارند. پس از انتها مهلت اعلام شده، امکان ورود دانشجو به سامانه آزمون وجود نخواهد داشت.

براساس این اطلاعیه در طی آزمون تنها یک سوال در هر مرحله نمایش داده می گردد و امکان برگشت به سوالات قبلی وجود ندارد. همچنین در صورت بروز مشکل و خروج دانشجو از آزمون، دانشجو می تواند با IP قبلی مجددا وارد آزمون گردد. پاسخ های قبلی وی ذخیره شده و قابل تغییر نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1075

به "دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شیوه نامه برگزاری آزمون های سرانجام ترم را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شیوه نامه برگزاری آزمون های سرانجام ترم را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید