رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق: به جایی بدهکار نیستیم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق گفت: با وجود این که از یک میلیارد بودجه پیش بینی شده در امسال تنها 50 درصد بودجه خود را دریافت کردیم، اما خوشبختانه به جایی بدهکار نیستیم.

رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق: به جایی بدهکار نیستیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

ایلخان نوری در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: با وجود این که میزان بودجه اختصاص یافته برای فدراسیون غواصی و نجات غریق در امسال یک میلیارد تومان بود و تنها 50 درصد از این بودجه را دریافت کردیم اما تا به امروز با توجه به شرایط بد مالی با مشکل بودجه روبرو نبودیم و برای اجرای برنامه های پیش بینی شده به هیج ارگان یا سازمانی بدهکار نیستیم.

وی همچنین از به تعویق افتادن زمان برگزاری اولین دوره مسابقات نجات غریق بانوان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران در جزیره کیش اطلاع داد و گفت: نخستین دوره مسابقات نجات غریق بانوان کشورهای اسلامی قرار بود بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر در جزیره کیش برگزار گردد که طبق مکاتباتی که با رییس فدراسیون آسیا و اقیانوسیه داشتیم، زمان برگزاری این مسابقات به اردیبهشت سال آینده موکول شد.

رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق با بیان این که تمرکز اصلی فدراسیون بر روی بحث آموزش است، گفت: کوشش فدراسیون بر این است که منجیان توانمندی را برای سواحل شمالی کشور تربیت کند تا تعداد مرگ و میر در سال آینده کاهش پیدا کند. طبق آماری که امسال از تعداد غرق شدگان نسبت به سال گذشته داشتیم این تعداد به 14/5 درصد کاهش پیدا نموده که آمار قابل قبولی است.

ایلخان نوری همچین درباره شرایط استخر آزادی که قرار بود به این فدراسیون نجات غریق واگذار گردد، گفت: طبق تفاهمنامه ای که با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو داشتیم مقرر شد با هماهنگی فدراسیون شنا استخر آزادی که تنها استخر قهرمانی و استاندارد در کشور است از صبح تا ساعت 15 در اختیار منجیان مرد و 9 دی در اختیار بانوان قرار بگیرد. البته این تفاهمنامه تا خاتمه امسال است. امیدوارم در سال آینده نیز این تفاهمنامه عملیاتی گردد.

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا مسوولیت حفظ و نگهداری این دو استخر نیز برعهده فدراسیون غواصی و نجات غریق است، اظهار کرد: ما بر اساس تعداد سانس هایی که این دو استخر در اختیار نجات غریق است به فدراسیون شنا هزینه پرداخت می کنیم. وظیفه حفظ و نگهداری این دو استخر بر عهده فدراسیون شناست و ما در این زمینه مسوولیتی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 578

به "رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق: به جایی بدهکار نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق: به جایی بدهکار نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید