ستاره استقلالی ها مامور بازگرداندن استراماچونی شد!

به گزارش مجله گوگل ایرانی، علی کریمی به واسطه زندگی در کرواسی، زبان انگلیسی را به خوبی یاد گرفته و مأمور شده با استراماچونی حرف بزند و او را متقاعد به بازگشت کند.

ستاره استقلالی ها مامور بازگرداندن استراماچونی شد!

از وبلاگ پتول دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سرمربی استقلال کوچک ترین اعتمادی به مدیریت ندارد و حاضر نیست با آن ها مذاکره کند. به همین خاطر مدیریت باشگاه دست به دامن یکی از بازیکنان شده تا او بتواند با استراماچونی مذاکره کند. مثلاً تصور کنید این اتفاق در رئال یا در یک باشگاه درجه دو و سه اروپایی بیفتد؛ اصلاً ممکن است؟! هر باشگاهی چارتی دارد و سلسله مراتب هم معین است ولی در استقلال اوضاع مدیریت به قدری بی ثبات و نامساعد است که حالا بازیکنان برای حل مشکل پیشقدم شده اند. حتی برخی بازیکنان به خنده و شوخی می گویند اگر شرایط همین طور پیش برود پول روی هم بگذارند تا دستمزد استراماچونی را بدهند. البته این اتفاق در رشته های دیگر می افتد. برخی از ورزشکاران از جمله حسن تفتیان قهرمان دو صد متر ایران اعلام نمود خودش از جیب پول مربی اش را می دهد تا بتواند برای المپیک آماده گردد.

با خبر شدیم آن بازیکنی که در استقلال مسئول مذاکره با استراماچونی شده، علی کریمی است. این بازیکن به واسطه زندگی در کرواسی، زبان انگلیسی را به خوبی یاد گرفته و مأمور شده با استراماچونی حرف بزند و او را متقاعد به بازگشت کند. کریمی کلاً رابطه خوبی با مرد ایتالیایی دارد و یکی از عواملی که باعث شد علی بتواند در استقلال دوباره جان بگیرد و بازی های خوبی انجام دهد، همین رابطه بسیار خوب با استرا و هدایت های او بود. کریمی بعد از بازی استقلال و پیکان صحبت ها را با استراماچونی ادامه داد و حتی پیغام باشگاه را هم به گوش او رساند. هنوز دقیق نمی دانیم چه صحبت هایی بین طرفین رد و بدل شده است و می توان به طور کامل حدس زد که حول و حوش همین مسائل داغ امضای قرارداد جدید بوده. اسماعیل خلیل زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال هم تأیید کرد با شرط استراماچونی برای کاهش زمان قرارداد او موافقت نموده اند. این مربی ایتالیایی قرارداد دو ساله با استقلال دارد که خواستار کاهش زمان آن به یک فصل شده است. باشگاه هم این پیشنهاد را پذیرفته تا بهانه ای دستش ندهد. استراماچونی خواستار آن است که یک ساله و با رقم دستمزد بالاتر قرارداد ببندند. این یعنی دستیاران او هم قرارداد های جدیدی با باشگاه استقلال امضا خواهند کرد. دیروز کوشش کردیم با علی کریمی در این باره مصاحبه کنیم ولی هافبک استقلال ترجیح داد سکوت کند و پاسخی ندهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 592

به "ستاره استقلالی ها مامور بازگرداندن استراماچونی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلالی ها مامور بازگرداندن استراماچونی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید