شلیک پرتابه جدید از سوی کره شمالی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، گارد ساحلی ژاپن بامداد چهارشنبه گفته کره شمالی اقدام به شلیک چیزی که ظاهراً موشک است کرده است.

شلیک پرتابه جدید از سوی کره شمالی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کره شمالی یک روز بعد از اعلام قصد خود برای آغاز مذاکرات با آمریکا اقدام به شلیک پرتابه ای که گمان می رود موشک باشد کرده است.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی بامداد چهارشنبه گفت کره شمالی از شهری در یکی از استان های خود در جنوب شرقی اقدام به شلیک پرتابه ای نامشخص به سمت سواحل شرقی خود کرده است.

گارد ساحلی ژاپن در بیانیه ای گفت کره شمالی اقدام به پرتاب شیئی کرده که گمان می رود موشک باشد.

خبرگزاری رویترز نوشته بعد از دیدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در منطقه غیرنظامی دو کره در ماه ژوئن، این نهمین بار است که کره شمالی اقدام به آزمایش موشکی می کند.

گفت وگوهای میان واشنگتن و پیونگ یانگ بر سر برنامه موشکی و هسته ای کره شمالی از زمان دیدار ترامپ و کیم در ماه فوریه در ویتنام متوقف شده، اما پیونگ یانگ سه شنبه اظهار داشت از شنبه هفته بعد مذاکرات با واشنگتن درباره این موضوع را از سر خواهد گرفت.

ترامپ آزمایش موشک های کوتاه برد کره شمالی در ماه های گذشته را کم اهمیت جلوه داده و گفته که او توافقی با رهبر کره شمالی بر سر پرتاب موشک های کوتاه برد نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 384

به "شلیک پرتابه جدید از سوی کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک پرتابه جدید از سوی کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید