شمار تلفات ویروس کرونا در ایتالیا به 233 نفر رسید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، منابع ایتالیایی روز شنبه اعلام کردند که شمار تلفات ویروس کرونا در این کشور به 233 نفر رسیده است.

شمار تلفات ویروس کرونا در ایتالیا به 233 نفر رسید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش به نقل از الجزیره، بنابر گزارش های جدید تعداد افرادی که در ایتالیا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند به 233 نفر رسیده است.

این در حالی است که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا از مرز 100 هزار نفر گذشته و به بیش از 97 کشور دنیا شیوع پیدا نموده، هرچند که فرایند شیوع این بیماری در چین که خود مبدا این ویروس بوده کنترل شده، اما شیوع کرونا در اروپا بسیار سریع گزارش شده است.

ایتالیا تا به امروز به بسیاری از کشورها ویروس کرونا را انتقال داده است. گردشگر هایی از آفریقای جنوبی و روسیه پس از ملاقات از ایتالیا به کشورهای خود بازگشتند و ویروس کرونا را در کشورهایشان شایع کردند.

ایتالیا همانند بسیاری از کشورهای دنیا فعالیت های خود را محدود نموده است. برگزاری بسیاری از مسابقات ورزشی در پی شیوع این ویروس در اروپا متوقف شده است. اروپا به دلیل منافع تجاری خود در ابتدا حاضر نشد که با یک اطلاع رسانی دقیق در این باره ملت های اروپایی را هوشیار کند، همین امر موجب گسترش سریع این ویروس شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 826

به "شمار تلفات ویروس کرونا در ایتالیا به 233 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار تلفات ویروس کرونا در ایتالیا به 233 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید