شکایت استقلال از سوپرجام در CAS چقدر آب خورد؟

به گزارش مجله گوگل ایرانی، پس از شکایت باشگاه استقلال درباره سوپرجام به CAS، اکنون آبی ها منتظر آنالیز قاضی و دفاعیه طرف دیگر دعوی که سازمان لیگ است، هستند.

شکایت استقلال از سوپرجام در CAS چقدر آب خورد؟

به گزارش خبرنگاران، پس از اعلام شدن رای کمیته انضباطی مبنی بر 3 به صفر اعلام شدن نتیجه سوپرجام به سود پرسپولیس باشگاه استقلال شکایت خود را به CAS ( دادگاه عالی حکمیت ورزش) بیان کرد.

آبی ها برای این شکایت 1000 فرانک سوئیس که چیزی حدود 17 میلیون و 500 هزار تومان می گردد، هزینه نموده اند. پس از آنالیز شکایت آبی ها توسط قاضی این دادگاه، CAS نامه ای را برای طرف دیگر دعوی می فرستد تا دفاعیه خود را برای دادگاه عالی ارسال کند.

پس از آن باشگاه استقلال باید دفاعیات خود را مبنی بر نکات ارائه گردیده توسط طرف دیگر دعوی که همان سازمان لیگ است به CAS ارائه کند و پس از آن قاضی جوابیه ای را برای آبی های پایتخت ارسال خواهد نمود. اگر آبی ها بخواهند نکاتی را اضافه نمایند باید پاسخ این جوابیه را ارسال نمایند.

این روند معمولا دو بار بیشتر انجام نمی گردد اما مواردی بوده که رفت و آمد این پاسخ ها تا چهار بار نیز انجام شده است. حال فعلا آبی ها باید منتظر باشند تا ببینند نظر قاضی درباره شکایت آنها نسبت به رای سازمان لیگ چه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 22

به "شکایت استقلال از سوپرجام در CAS چقدر آب خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت استقلال از سوپرجام در CAS چقدر آب خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید