صدیقی: بخش دوم اعتبارات تغذیه امروز، 16 بهمن به حساب دانشگاه ها واریز می گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس سازمان امور دانشجویان از واریز بخش دوم اعتبارات تغذیه به حساب دانشگاه ها اطلاع داد.

صدیقی: بخش دوم اعتبارات تغذیه امروز، 16 بهمن به حساب دانشگاه ها واریز می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی پزشکی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مجتبی صدیقی، در گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها که امروز در دانشگاه پیغام نور برگزار گردید با اشاره به توصیه های بهداشتی به دانشگاه ها گفت: بحث ویروس کرونا در کشور مطرح شده و باید آمادگی برای این بحث را داشته باشیم. دستورالعمل بهداشتی برای این موضوع ابلاغ کردیم خوشبختانه کشور ما هنوز درگیر این مسئله نشده، اما باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی اضافه نمود: دانشگاه برای این موضوع باید دانشجویان غیرایرانی را کنترل نمایند به خصوص رفت و آمد های آن ها را که اگر به کشورشان سفر می نمایند کنترل لازم انجام گردد. خوشبختانه اولین گروه از دانشجویان ایرانی امروز از چین به ایران برگشتند و قرار شد که این ها قرنطینه باشد و بعد از اطمینان به خانه هایشان بازگردند.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل هایی برای شیوه نامه اجرایی به دانشگاه ها گفت: شورای انضباطی سازمان امور دانشجویان یکسری دستورالعمل آماده نموده که شیوه نامه انضباطی به درستی اجرایی گردد که طی چند روز آینده شیوه نامه ابلاغ می گردد.

وی اعلام کرد: همچنین در حوزه حمایت های اقتصادی به خصوص تغذیه این حمایت ها را ادامه می دهیم و خوشبختانه سازمان امور دانشجویان توانسته یاری های اقتصادی خوبی را در این زمینه داشته باشد همچنین بخش دوم اعتبارات تغذیه عصر امروز به حساب دانشگاه ها واریز می گردد.

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین با تاکید بر ایجاد رستوران های مکمل نیز گفت: سازمان امور دانشجویان بر روی تاسیس و راه اندازی رستوران های مکمل تاکید دارد و باید این رستوران ها افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به ارتقا و افزایش فضا های ورزشی در دانشگاه ها گفت: فضا های باز ورزشی توسعه پیدا می نماید و سال 99 امیدواریم در این حوزه سال پربازدهی را داشته باشیم همچنین المپیاد ورزشی دانشجویان در سال 99 با حضور بیش از 7000 دانشجو در دانشگاه گیلان برگزار می گردد.

وی یادآور شد: در حوزه وام های دانشجویی نیز 537 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و امیدواریم بتوانیم سال آینده نیز اعتبارات این حوزه را تامین کنیم.

صدیقی در حوزه دانشجویان غیرایرانی نیز گفت: کوشش های خوبی انجام شده که تعداد این دانشجویان افزایش پیدا کند در حال حاضر چهل هزار دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه های کشور تحصیل می نمایند که این دانشجویان از 129 ملیت در 43 دانشگاه کشور تحصیل می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 734

به "صدیقی: بخش دوم اعتبارات تغذیه امروز، 16 بهمن به حساب دانشگاه ها واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیقی: بخش دوم اعتبارات تغذیه امروز، 16 بهمن به حساب دانشگاه ها واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید