عملیات پیروز بهبود کیفیت زمین های چمن باشگاه فولاد خوزستان

به گزارش مجله گوگل ایرانی، زمین های چمن باشگاه فولادخوزستان در مدت تعطیلی لیگ برتر توسط عوامل اجرایی بهبود یافت و آماده بهره برداری شد.

عملیات پیروز بهبود کیفیت زمین های چمن باشگاه فولاد خوزستان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات لیگ های مختلف و تمرینات تیم ها شده است. باشگاه فولادخوزستان با توجه به این تعطیلی و طبق برنامه ریزی اجرا شده، اقدامات مختلفی برای آماده سازی زمین های چمن در دستور کار قرار داده است تا در صورت بازگشایی احتمالی تمرینات و مسابقات، زمین های آماده و مطلوب جهت انجام تمرینات و میزبانی مسابقات در اختیار تیم های مختلف باشگاه قرار بدهد.

رضا ارزانی پور مدیر استادیوم شهدای فولاد خوزستان که مسئولیت حفظ و نگه داری دیگر زمین های تمرین تیم های مختلف را بر عهده دارد، در خصوص فعالیت های اخیر باشگاه در این خصوص به رسانه باشگاه گفت: بعد از تعطیلات نوروز و از اواسط فروردین ماه با توجه به تعطیلی لیگ برتر و توقف تمرینات تیم به دلیل شرایط اضطراری به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، عملیات بهبود و ترمیم زمین شماره 2 باشگاه که تمرینات تیم بزرگسالان در آن برگزار می گردد را شروع کردیم تا در اواسط اردیبهشت این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری گردد.

وی ادامه داد: عملیات های روزانه شامل آبیاری، کوددهی و سربرداری طبق روال و به صورت روتین در حال اجرا است و همچنین عملیات های تخصصی با تجهیزات استاندارد برای بهبود و بازپروری چمن نیز در دستور کار نهاده شد. این عملیات ها شامل دتچینگ، هوادهی، تاپ درسینیگ و لولینگ هستند که جهت ارتقای کیفی و ظاهری زمین چمن تمرین از نظر بهبود تراکم، توسعه ریشه، رنگ و همچنین یکسان سازی بستر انجام می شوند.

مدیر استادیوم شهدای فولاد خوزستان در ادامه نیز اضافه کرد: لازم به ذکر است با توجه به اقدامات خوبی که در این مدت بر روی زمین اصلی استادیوم شهدای فولاد انجام گرفته است، این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری و میزبانی در مسابقات لیگ برتر خواهد بود. همچنین کار بروی زمین های دیگر باشگاه طبق برنامه در حال اجرا است.

ارزانی پور در خاتمه گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از جناب آقای آذری مدیرعامل محترم باشگاه فولادخوزستان داشته باشم که با توجه به سوابق ارزنده قبلی در طول مدت ترمیم و نگه داری با هدایت و حمایت های خود به ما یاری شایانی کردند. در انتها ضروری است از دستگاه محترم نظارت شرکت فولادخوزستان و همه عوامل اجرایی استادیوم که با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده با رعایت کامل نکات بهداشتی و به صورت مستمر برای انجام این پروژه در زمان معین و با بالاترین کیفیت کوشش کردند، قدردانی و تشکر خود را به عمل آورم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 963

به "عملیات پیروز بهبود کیفیت زمین های چمن باشگاه فولاد خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات پیروز بهبود کیفیت زمین های چمن باشگاه فولاد خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید