غیبت 6 قهرمان عنوان دار در نشست هم اندیشی با فدراسیون کشتی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، نشست هم اندیشی مسئولان فدراسیون کشتی با برخی قهرمانان و عنوان داران کشتی آزاد در حالی امروز با میزبانی محسن کاوه مدیرفنی تیم های ملی و جلال عسگری دبیر فدراسیون برگزار گشت، که 6 قهرمان از مجموع 9 میهمان دعوت شده، در این نشست حضور نداشتند.

غیبت 6 قهرمان عنوان دار در نشست هم اندیشی با فدراسیون کشتی

فدراسیون کشتی چندی پیش از حسن رحیمی، سید مراد محمدی، مهدی تقوی، صادق گودرزی، احسان لشگری، کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل پور، فردین معصومی و سعید ابراهیمی برای حضور در این جلسه دعوت بعمل آورده بود که گویا از جمع این قهرمانان، تنها صادق گودرزی، سیدمراد محمدی و سعید ابراهیمی در نشست مذکور حضور یافتند.

بر این اساس حسن رحیمی، مهدی تقوی، احسان لشگری، کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل پور و فردین معصومی بنا به دلایلی که هنوز مشخص نشده به نشست امروز نیامدند تا جلسه هم اندیشی با قهرمانان در مجموع با 5 نفر (میزبان و میهمان) تشکیل شود.

از جمله برنامه های مطروحه در این نشست، توسعه کمی و کیفی و پیشرفت کشتی با بکارگیری قهرمانان نامی کشور و همچنین استفاده از سوابق و تجربیات ارزنده قهرمانان در اردوهای ویژه در استان های مستعد و محروم عنوان شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 405

به "غیبت 6 قهرمان عنوان دار در نشست هم اندیشی با فدراسیون کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت 6 قهرمان عنوان دار در نشست هم اندیشی با فدراسیون کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید