فتاح: انرژی بنیاد صرف ساخت منطقه 2 آزادراه تهران-شمال می شود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس بنیاد مستضعفان با اعلام این که برای ساخت منطقه 3 آزادراه تهران-شمال توافقی با دولت نداریم، گفت: انرژی بنیاد صرف ساخت منطقه 2 آزادراه می شود.

فتاح: انرژی بنیاد صرف ساخت منطقه 2 آزادراه تهران-شمال می شود

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، سیدپرویز فتاح در پاسخ به این پرسش که در نشست خبری اعلام کردید بنیاد مستضعفان پروژه جدیدی را شروع نمی کند، اما قرار است قطعه 2 و 3 آزادراه تهران-شمال توسط بنیاد ساخته شود، اظهار کرد: ساخت قطعه 2 این آزادراه شروع می شود و همه توان روی این منطقه متمرکز می کنیم.

وی ادامه داد: فعلاً در منطقه 3 با دولت توافقی نداریم، آقای نوبخت -رئیس سازمان برنامه وبودجه- این را گفته است. بهتر است -در شرایط کنونی- انرژی بنیاد صرف ساخت منطقه 2 آزادراه شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به این پرسش که آیا در ساخت منطقه 2 آزادراه تهران-شمال از قرارگاه خاتم استفاده می کنید، افزود: فعلاً خیر. خود بنیاد یک توانمندی در شرکت ها دارد ضمن این که در ساخت منطقه یک از توان تمام پیمانکاران توانمند کشور استفاده کردیم. تجهیزات و تجربه کافی را در این زمینه داریم و فعلاً نیازی احساس نکرده ایم و امیدواریم بتوانیم با همین ها کار را ادامه دهیم.

گفتنی است، محمدباقر نوبخت سه شنبه هفته گذشته در حاشیه بازدید از آزادراه تهران-شمال با اعلام افتتاح قطعه این پروژه در دهه فجر امسال در جمع خبرنگاران گفته بود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قسمتی از قطعه 4 آزادراه به قطعه 3 در برنامه قرار گرفته است و دستور تخصیص 85 میلیارد تومان را برای آن صادر کردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 709

به "فتاح: انرژی بنیاد صرف ساخت منطقه 2 آزادراه تهران-شمال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاح: انرژی بنیاد صرف ساخت منطقه 2 آزادراه تهران-شمال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید