فیفا، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا را 5 سال محروم کرد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، فیفا گفت احمد رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا را به اتهام تخطی از قوانین اخلاقی به مدت پنج سال محروم نموده است.

فیفا، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا را 5 سال محروم کرد

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، فیفا رسماً اعلام نمود که احمد رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا که به عنوان نایب رئیس فیفا هم فعالیت می نماید را به اتهام زیر پا گذاشتن چندین مورد از قوانین اخلاقی فیفا محکوم شناخته و او را به مدت پنج سال محروم نموده است.

فیفا در بیانیه خود احمد را به تخطی از قوانین مرتبط با وفاداری، ارائه دادن و دریافت هدایا، سو استفاده از موقعیت و دست بردن در منابع اقتصادی در اختیارش مجرم شناخت.

در بیانیه فیفا در این باره چنین آمده: تحقیقات درباره رفتار آقای احمد در فاصله سالهای 2017 تا 2019 به این نتیجه منجر شد که ایشان به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا تخلفات متعدد سازمانی و اقتصادی داشته. از جمله سفر حج عمره به مکه، رابطه کنفدراسیون فوتبال آفریقا با شرکت تجهیزات ورزشی تاکتیکال استیل و دیگر فعالیتهای ایشان تخطی از قوانین فیفا بوده است.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا علاوه بر محرومیت 5 ساله از هر نوع فعالیت مرتبط با فوتبال مبلغ 200هزار دلار آمریکا هم جریمه شده است. او پیشتر همه اتهامات را رد نموده بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1260

به "فیفا، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا را 5 سال محروم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا را 5 سال محروم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید