متهمان تبانی در فوتبال معرفی می شوند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال گفت: بعد از احراز جُرم از سوی مرجع قضایی، 2 متهم تبانی در فوتبال معرفی خواهد شد.

متهمان تبانی در فوتبال معرفی می شوند

به گزارش ، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته در حاشیه برگزاری کلاس توجیهی یک روزه داوران لیگ برتر از دستگیری یک مدیر تدارکات و یک بازیکن فوتبال به دلیل تبانی اطلاع داد.

این موضوع شائبات زیادی را درباره بازیکن و مدیر مذکور به وجود آورده است، اما همانگونه که تاج از اعلام اسامی متخلفان خودداری نموده است مسئولان قضائی فدراسیون هم حاضر نشده اند این اسامی را رسانه ای نمایند.

یکی از مسئولان فدراسیون بدون اینکه نامی از تبانی نمایندگان ببرد در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، گفت: این افراد در لیگ برتر فعالیتی نداشته اند و تاکنون در لیگ برتر با مورد تبانی رو به رو نشده ایم. کمیته اخلاق فدراسیون طبق همکاری با حراست فدراسیون فوتبال مدتی پرونده را پیگیری کرد و در نهایت اسامی متهمان را به مراجع قضایی و دادسرا تحویل داد. تاکنون هم جرم آن ها احراز نشده است و تا زمان قطعی نشدن این جرم نباید اسامی متهمان اعلام گردد.

او اضافه کرد: مورد مشکوکی که درباره تبانی رخ داده است مربوط به رقابت های دسته پایین تر فوتبال کشورمان می گردد. در حال حاضر هم تحقیقات قضائی از این متهمان ادامه دارد. اکنون هم منتظر اعلام نتیجه آنالیز های مربوط به این پرونده از سوی مراجع قضائی هستیم.

دستگیری بازیکن فوتبال به دلیل تبانی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 130

به "متهمان تبانی در فوتبال معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متهمان تبانی در فوتبال معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید