مهاجری: از شکایتم کوتاه نمی آیم!

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سمیرا شیرمردی، برای رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران این فصل کاملا متفاوت رقم خورده. او در همان ابتدا با مالک باشگاه قرارداد امضا کرد اما ناگهان متوجه شد مالک تغییر نموده. بعد از آن هم دیگر مسائل اقتصادی پیش آمد و بازیکنانی که به خاطر این مسائل حاضر به ماندن نبودند. مهاجری با این شرایط سعی کرد کار را در آرامش کامل پیش ببرد تا تیم را آماده لیگ نوزدهم کند. او اردوی تیمش را به تهران آورد تا هم بتواند بازی تدارکاتی برای نساجی دست و پا کند و هم اینکه تمرینات در زمینی خوب و البته به دور از حاشیه برگزار گردد. تا همین یکی، 2 روز قبل همه چیز داشت خوب پیش می رفت. وقتی مالک قبلی برگشت و قرار شد مسائل اقتصادی هم حل گردد اما مشکل دیگری پیش آمد که واقعا عجیب بود. آن هم درگیری فیزیکی بود که در پی آن رضا مهاجری از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد. یک درگیری عجیب از سوی اینجتی که از این سرمربی گلایه داشت. مهاجری در خصوص ماجر اینطور شرح می دهد.

مهاجری: از شکایتم کوتاه نمی آیم!

- ماجرای درگیری چه بود؟ گفته می شد این درگیری در تمرین پیش آمده بود اما بعدا تکذیب شد...

نه در تمرین نبود چون ما اجازه نمی دهیم هیچ اینجنت و دلالی به تمرین مان بیاید. ما هر روز ساعت 5،7 عصر در زمین راه آهن تمرین می کنیم که در آنجا یکشنبه بازی تدارکاتی پدیده و بادران انجام می شد. من اصلا نمی خواستم سر این بازی هم بروم و به همین دلیل به حسن بادامکی گفته بودم هر وقت دید بازی تمام شد به من بگوید که بیایم. دیدم ساعت 8 شد و خبری نشد. خودم به آنجا رفتم که فرهاد کاظمی را دیدم. به همین دلیل به رسم ادب سمت او رفتم و سلام و احوالپرسی کردم که دیدم یک نفر دارد به من فحش می دهد. برگشتم دیدم اینجنت مورد نظر است. وقتی این رخ داد سمتش رفتم که بچه ها اجازه ندادند و جلویم را گرفتند. در همین حین دیدم او شی ای تیز به سمت صورتم پرتاب کرد که به بینی ام خورد و باعث شد خونریزی کند.

- آن شی ظاهرا سوییچ بود.

فکر می کنم. به هر حال بدجوری به صورتم خورد.

- حالا شما رفتید و شکایت کردید.

بله، شکایت کردم و پیگیر هستم. تا آخرش هم می روم چون این شخص از 2 ماه پیش علیه ما جوسازی را آغاز کرد و هر بار پیام های عجیب و غریب می فرستاد و می گفت داغ فرزندت را ببینی و ان شاءالله به آخر فصل نرسی و صحبت هایی از این دست. من تا الان سکوت کردم اما دیگر کوتاه نمی آیم.

- مگر مشکلش با شما چیست؟

ما با چند بازیکن جوان قرارداد امضا کردیم که او از ما خواست به آنها بگوییم بروند و با او بیایند. این بازیکنان اگر مدیر برنامه داشتند با آن ها می آمدند. وقتی تنها آمدند من نمی توانم بگویم برو با فلانی بیا. این مساله در شأن من نیست.

- ظاهرا یک سری مربی هم واسطه شدند که شکایت نکنید؟

بله، متاسفانه یک سری از مربیان تماس گرفتند و گفتند فلانی گفته می خواهد بیاید پایت را ببوسد و کوتاه بیا. تا الان فکر می کنم صد نفر را واسطه نموده اما من کوتاه نمی آیم. چون مدتی است که حتی کوچک زاده سرپرست تیم مان را تحت فشار قرار داده که چرا به فلان بازیکن پول می دهید و به فلان بازیکن نمی دهید. از دوستان هم می خواهم واسطه نشوند و حرمت رفاقت ها را نگه دارند چون بی احترامی شده باید شکایت پیش برود. من هیچ وقت اجازه باج خواهی ندادم و از روز اول کارم نگذاشتم نه اینجنت و نه دلال سر تمرین هایم بیایند. شاید برای خیلی ها عجیب باشد اما این شیوه کار من است و آن را تغییر نمی دهم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 216

به "مهاجری: از شکایتم کوتاه نمی آیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: از شکایتم کوتاه نمی آیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید