نخست وزیر ارمنستان: مسئله قره باغ نمی تواند از راه خشونت حل گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، نیکول پاشینیان در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی گفت برای حل مسئله قره باغ نمی توان به راهکار نظامی و خشونت آمیز فکر کرد.

نخست وزیر ارمنستان: مسئله قره باغ نمی تواند از راه خشونت حل گردد

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به نقل از خبرگزاری تاس، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی یورونیوز گفت مسئله قره باغ نمی تواند از راه خشونت حل گردد.

او گفت: ارمنستان و قره باغ نباید به یک دلیل ساده این جنگ را آغاز می کردند و آن اینکه ما هیچ مسئله نظامی در اینجا نداشتیم که بخواهیم آن را حل کنیم. مسائلی که ما باید آن ها را حل کنیم، ماهیت سیاسی دارند. ما فقط یک هدف داریم و آن محافظت از مردم ارمنستان در برابر نسل کشی تازه است. این دفاع از خود است.

نخست وزیر ارمنستان گفت: موضع ما همان است که از قبل بوده است. مسئله قره باغ نمی تواند از راه خشونت حل گردد. هیچ راه حلی از راه خشونت به دست نمی آید.

درگیری های تازه بین آذربایجان و ارمنستان در 27 سپتامبر آغاز شد و دامنه آن به منطقه مورد مناقشه قره باغ کشیده شد. این منطقه در تابستان 2014، آوریل 2016 و در ژوئیه گذشته صحنه بروز خشونت هایی بین دو طرف بود. آذربایجان و ارمنستان حکومت نظامی وضع نموده اند و همچنین هر دو طرف درگیری تلفاتی را از جمله در بین غیرنظامیان خود متحمل شده اند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1153

به "نخست وزیر ارمنستان: مسئله قره باغ نمی تواند از راه خشونت حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر ارمنستان: مسئله قره باغ نمی تواند از راه خشونت حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید