نمایشگاه زیورآلات و ظروف ملیله هنرمند زنجانی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، نمایشگاه انواع زیورآلات و ظروف ملیله رباب محمدی هنرمند صنایع دستی زنجان در ساختمان شماره یک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برپا شده است.

نمایشگاه زیورآلات و ظروف ملیله هنرمند زنجانی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، نمایشگاه انواع زیورآلات و ظروف ملیله رباب محمدی هنرمند صنایع دستی زنجان در ساختمان شماره یک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برپا شده است.

رباب محمدی که از سال 91 فعالیت هنری خود را در این رشته صنایع دستی شروع نموده تاکنون در بیش از 10 نمایشگاه در کشور شرکت نموده و پیروز به دریافت 2 نشان ملی مرغوبیت کالا برای آثار خود شده است.

این هنرمند درباره تاریخچه هنر ملیله کاری در زنجان گفت: ملیله کاری به عنوان یکی از اصلی ترین صنایع دستی استان زنجان محسوب می گردد. ملیله به مفهوم ظریف کاری با استفاده از فلز، طلا و نقره است.

او اضافه نمود: هنرمند ملیله کار با استفاده از منقول های باریک و با صرف وقت و دقت فوق العاده و مهارت خود، محصول موردنظر را با بهره گیری از نگاره های سنتی و طرح های اسلیمی که به هم پیوند و ارتباط یافته اند، می سازد.

او درباره اشتغالزایی این رشته هنری در زنجان گفت: با اداره بهزیستی استان همکاری هایی برای آموزش زنان بدسرپرست داشتم که اکنون برخی از آنها مشغول فعالیت هستند. برای توانبخشی بچه ها معلول هم برنامه هایی آموزشی در نظر داریم که در آینده اجرایی خواهد شد.

نمایشگاه زیورآلات و ظروف ملیله رباب محمدی از شنبه 16 آذر تا چهارشنبه 20 آذر در ساختمان شماره یک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میزبان عموم علاقه مندان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 565

به "نمایشگاه زیورآلات و ظروف ملیله هنرمند زنجانی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه زیورآلات و ظروف ملیله هنرمند زنجانی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید