(نگرخواهی) مزایا و معایب تغییر ساعات کاری ادارات

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران- از دیروز سه شنبه (16 خرداد) طرح تغییر ساعت کار ادارات بُعد اجرایی به خود گرفته است. بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور ساعت کاری همه کارکنان دولت 6 تا 13 اعلام شده و ساعات کاری کارکنان ستادی دستگاه های دولتی به 6 صبح تا 14:45.

(نگرخواهی) مزایا و معایب تغییر ساعات کاری ادارات

به گزارش خبرنگاران، این تصمیم بر اساس اعلام مقام های دولتی، بنابر بر قانون الزام دولت به عدم تغییر ساعت در سال 1402 و با توجه به ناترازی فراوری برق در ساعت آغاز کار ادارات از 16 خرداد تا 15 شهریور اجرا خواهد شد. بعلاوه، در جزئیات این طرح

عنوان شده که ناوگان های حمل ونقل عمومی و مترو ساعت فعالیتشان از ساعت 4:30 خواهد بود تا کارمندانی که از مسیر های دور به سر کار می آیند بتوانند سر ساعت اعلام شده در محل کار حاضر شوند.

این طرح در چند روز گذشته موجی گسترده از واکنش های رسانه ای و حتی مجازی را به همراه داشته است. بسیار در خصوص آسیب ها و دشواری های اجرای این طرح سخن گفته اند، اما شاید با نگاه از بیرون به صورت مساله نتوان موضوع را به درستی فهم کرد.

در واقع، کارمندان و افرادی که خود با موضوع تغییر ساعت کاری به 6 صبح روبرو شده اند، بهتر و دقیق تر می توانند مزایا و معایب طرح حاضر را بیان نمایند. از همین جهت، افراد درگیر با این موضوع می توانند نظرات خود را با خبرنگاران در میان بگذارند:

نظرات در بخش کامنت ها درج شوند؛ با تشکر

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1402 بروزرسانی: 20 خرداد 1402 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2217

به "(نگرخواهی) مزایا و معایب تغییر ساعات کاری ادارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(نگرخواهی) مزایا و معایب تغییر ساعات کاری ادارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید