هر ورزشگاهی آماده نباشد مجوز بازی در آن صادر نمی شود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج در نشست هم اندیشی مدیران فوتبال و ورزش با صدا و سیما برای آغاز لیگ برتر فوتبال ایران گفت: با توجه به اتفاقاتی که در لیگ قبلی افتاد برای آغاز دوره جدید لیگ برتر الزاماتی را باید رعایت می کردیم. فکر می کنم این یازدهمین جلسه ای است که در این خصوص تشکیل شد.

هر ورزشگاهی آماده نباشد مجوز بازی در آن صادر نمی شود

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست ها آمادگی کامل برای امنیت استادیوم ها و ایجاد زیر ساخت های مناسب است. حوزه امنیت شرایط خاص خود را دارد که مسوولان امنیتی در این ارتباط توضیحات خود را ارائه دادند. اما در خصوص تجهیز استادیوم ها هم شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و بخش های مختلفی که مسوولیت این کار را بر عهده دارند در حال انجام وظایف خود هستند.

وی افزود: چیزی که بر عهده فدراسیون فوتبال است هماهنگی بین این دو فضاست که باید فراهم شود تا بتوانیم لیگ را مطلوب برگزار کنیم. از جمله شرایطی که فدراسیون فوتبال گفت یکی تهیه بلیت الکترونیکی است چرا که معتقدیم همه باید از فوتبال لذت ببرند یعنی باید یک فضای دوست داشتنی برای ورزش مهیا شود.

تاج تاکید کرد: بلیت الکترونیکی باید بیرون استادیوم ها خریداری شود. هرکسی می تواند دریک فرصت مناسب بلیت خریداری کند و در زمان مقرر در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا کند نه اینکه پنج ساعت زودتر در محل مسابقه حضور پیدا کند و همه اینها در نوع رفتار تماشاچی تاثیر می گذارد. موضوع دوم در بلیت فروشی به همراه داشتن کارت ملی است که بدانیم در استادیوم ها چه کسانی هستند و تماشاگر در زمان مقرر بر روی صندلی خود بنشیند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص روند آماده سازی استادیوم آزادی گفت: صندلی گذاری ها صورت گرفته و طبقه اول استادیوم آزادی آماده شده است اما چون طبقه دوم به گیت متصل نشده، هنوز اجازه بلیت فروشی در آن نداریم. کارهای بسیار خوبی در همه استادیوم های کشور انجام شده است. اکنون مطمئن هستیم همه استادیوم ها در شرایط خوبی قرار دارند، وضع استادیوم ها نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.

تاج در پایان تاکید کرد: هر استادیومی که آماده نیست یا باید کامل شود و یا اگر سازمان لیگ به این نیتجه رسید که آماده نیست باید تیم ها استادیوم دیگری را معرفی کنند. به زودی همایش رسانه ای خواهیم داشت وانتظارات و قوانین را در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 287

به "هر ورزشگاهی آماده نباشد مجوز بازی در آن صادر نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر ورزشگاهی آماده نباشد مجوز بازی در آن صادر نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید