وزیر دفاع تایوان: نشانه ای از حمله چین دیده نمی گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، وزیر دفاع تایوان اظهار داشت که هیچ نشانه ای مبنی بر آماده شدن چین برای جنگ تمام عیار با تایوان دیده نمی گردد.

وزیر دفاع تایوان: نشانه ای از حمله چین دیده نمی گردد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وزیر دفاع تایوان امروز (سه شنبه) و پس از رزمایش های مکرر ارتش چین در نزدیکی این جزیره گفت که هیچ نشانه ای که حاکی از آماده شدن چین برای جنگ با تایوان باشد، مانند صف آرایی گسترده نیروهای نظامی دیده نمی گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ین د فا، وزیر دفاع تایوان به مجلس این کشور گفت: کمونیست های چینی به اقدامات تحریک آمیز خود علیه تایوان ادامه می دهند، اما در حال حاضر نشانه ای مبنی بر آماده بودن آنها برای آغاز یک جنگ تمام عیار وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: یک نشانه حمله قریب الوقوع می تواند این باشد که نیروها از نقاط داخل خاک چین آغاز به صف آرایی به سمت شرق نمایند، اما درحال حاضر نشانه ای مبنی بر این وقوع این اتفاق وجود ندارد.

چین به صورت همزمان 5 رزمایش در نقاط مختلف سواحل خود را آغاز مرده است. این برای دومین بار در دو ماه اخیر است که پکن اقدام به برگزاری رزمایش نموده است.

دو مورد از این رزمایش ها در نزدیکی جزایر پاراسل در منطقه مورد مناقشه دریای چین جنوبی، یک مورد در نزدیکی دریای چین شرقی و یک رزمایش نیز در دریای بوهای در منطقه شمال برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1198

به "وزیر دفاع تایوان: نشانه ای از حمله چین دیده نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع تایوان: نشانه ای از حمله چین دیده نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید