کسب سهمیه آسیا از آرزوهای تیم پارس جنوبی جم است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، هافبک راست تیم فوتبال پارس جنوبی کسب سهمیه لیگ قهرمان آسیا را آرزوی این تیم دانست و گفت: چندسالی بود تیمی از استان بوشهر در لیگ برتر حضور نداشت و امیدارم تیم استانم در سطح نخست فوتبال کشور خوش بدرخشد.

کسب سهمیه آسیا از آرزوهای تیم پارس جنوبی جم است

با ما همراه باشید تا با بهترین بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

علی دشتی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در جم، بازی تیم پارس جنوبی جم در هفته نخست در مقام گسترش فولاد تبریز را نتیجه کار تاکتیکی و تیمی دانست و گفت: بازی خوبی مقابل تیم گسترش انجام دادیم و همه بازیکن ها کوشش کردند تا تمام دستورات سرمربی را در زمین بازی اجرایی نمایند و این به این معنا نیست که گسترش تیم ضعیفی است و عیار تیم ها در هفته های بعدی معین می گردد.

هافبک راست تیم فوتبال پارس جنوبی جم، با بیان اینکه تمرینات تیم به خوبی و در فضای با نشاط در حال اجرا است گفت: به دنبال کسب هر 3 امتیاز بازی در مقابل تیم پیکان هستیم و دل طرفداران را شاد کنیم.

علی دشتی، کسب سهمیه لیگ قهرمان آسیا را آرزوی خود و هم تیمی هایش دانست و خاطر نشان کرد: چندسالی بود تیمی از استان بوشهر در لیگ برتر حضور نداشت و امیدارم تیم استانمبوشهر در سطح نخست فوتبال کشور خوش بدرخشد و از تیم پارس جنوبی جم به تیم ملی برسم.

وی از تماشاگران استان بوشهر و استان های همجوار خواست تا استادیوم را پر نمایند و یکصدا به تشویق تیم بپردازند و به دنبال حاشیه ها نباشند.

علی دشتی یکی از بهترین بازیکنان پارس جنوبی جم در ملاقات با پیکان معرفی گردید و در تیم منتخب هفته نخست لیگ برتر نهاده شد.

پارس جنوبی جم روز آدینه 13 مردادماه در هفته دوم لیگ برتر در استادیوم تختی جم به مصاف پیکان تهران می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 647

به "کسب سهمیه آسیا از آرزوهای تیم پارس جنوبی جم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب سهمیه آسیا از آرزوهای تیم پارس جنوبی جم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید