یاری 350 میلیون تومانی به نماینده فوتسال قم در لیگ برتر

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، دور برگشت از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال ایران امروز برگزار گردید و تیم سوهان محمد سیمای قم با تحمیل دومین شکست متوالی به فرش آرای مشهد جواز حضور در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال را به دست آورد.

یاری 350 میلیون تومانی به نماینده فوتسال قم در لیگ برتر

تیم های فوتسال سوهان محمد سیمای قم و فرش آرای مشهد عصر امروز در سالن مملو از تماشاگر شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که تیم سوهان محمد سیمای قم پیروز شد حریف خود را 2 بر صفر شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.

در این مسابقه شاگردان حسین صبوری در نیمه نخست 2 بار توسط روح الله ایثاری و علیرضا وفایی به گل رسیدند و در نیمه دوم با وجود حملات تیم فرش آرای مشهد و خطراتی که میزبان روی دروازه حامد سنایی ایجاد کرد گلی به ثمر نرسید تا پیروزی 2 بر صفر سوهان محمد سیما تا خاتمه به قوت خود باقی بماند.

تیم سوهان محمد سیما در بازی رفت در سالن شهید بهشتی مشهد یک بر صفر پیروز شده بود و با تکرار برد خود در قم، اجازه کشیده شدن سرنوشت تیم صعود کننده به بازی سوم در مشهد را نداد و توانست با صعود به نیمه نهایی حریف تیم مس سونگون گردد.

در حاشیه این مسابقه و در بین دو نیمه، احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس، عبدالحمید احمدی معاون توسعه فرهنگی وزیر ورزش و جوانان و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم از علی اصغر حسن زاده کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال تجلیل کردند.

امیر آبادی نیز با تقدیر از عملکرد نماینده فوتسال قم از فراهم شدن یاری 350 میلیون تومانی در آینده برای نماینده فوتسال قم اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 106

به "یاری 350 میلیون تومانی به نماینده فوتسال قم در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 350 میلیون تومانی به نماینده فوتسال قم در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید