کیهانی: ترفند دوندگان قطری را خنثی کردم، می خواهم در اولین تجربه ام در مسابقات جهانی فینالیست شوم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، قهرمان دوی سه هزار متر آسیا ابراز امیدواری کرد که در اولین حضورش در مسابقات جهانی بتواند در فینال حضور داشته باشد.

کیهانی: ترفند دوندگان قطری را خنثی کردم، می خواهم در اولین تجربه ام در مسابقات جهانی فینالیست شوم

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

حسین کیهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره کسب مدال طلا در مسابقات دوی 3 هزار متر قهرمانی آسیا که در هند برگزار گردید، گفت: این افتخار بزرگ را در حالی به دست آوردم که همه رقبایم حضور داشتند و شرایط واقعاً سخت بود، اما با تمریناتی که زیر نظر سجاد مرادی پشت سر گذاشته بودم، این اعتماد به نفش در من برای کسب مدال به وجود آمده بود. واقعاً فکر نمی کردم قهرمان شوم، اما از کسب مدال مطمئن بودم.

وی ادامه داد: دو دونده قطری در این ماده حضور داشتند که در رقابت های گذشته از من جلو زده بودند. آنها با شیوه ای خاص، سرعت خود را تند و کُند می کردند که این مسئله کارم را در گذشته سخت می کرد، اما این بار با توصیه ها و تمرینات مرادی بدون هیچ مسئله ای دویدم و توانستم ترفند آنها را خنثی کنم.

کیهانی درباره شرایطی که قبل از اعزام به هند برایش به وجود آمد، مطرح کرد: من تنها ورزشکاری بودم که رکورد ورودی مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردم. قبل از حضور در هند، به دلیل قراردادی که با باشگاه نفت داشتم، راهی قزاقستان شدم که به نظر دلخوری هایی ایجاد شد، اما واقعیت این است که قصد بی احترامی نداشتم و خوشحالم با اعزام به هند توانستم قهرمان نیز بشوم.

قهرمانی دوی 3 هزار متر آسا درباره حضورش در مسابقات دنیای لندن گفت: این اولین تجربه ام در مسابقات قهرمانی دنیا است، با این وجود هدفم رسیدن به فینال است. شرایطم خوب است و اگر با وضعیتی که در هند داشتم، در مسابقات لندن نیز حضور داشته باشم، می توانم رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 739

به "کیهانی: ترفند دوندگان قطری را خنثی کردم، می خواهم در اولین تجربه ام در مسابقات جهانی فینالیست شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهانی: ترفند دوندگان قطری را خنثی کردم، می خواهم در اولین تجربه ام در مسابقات جهانی فینالیست شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید