گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم، حتماً یک سورپرایز خواهم داشت

به گزارش مجله گوگل ایرانی، پرتابگر معلول وزنه و دیسک کشورمان گفت: برای بازی های پاراآسیایی اندونزی یک حتماً یک سورپرایز خواهم داشت.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم، حتماً یک سورپرایز خواهم داشت

برای سفر با قیمت تور سفر به پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، جاوید احسانی شکیب, پرتابگر وزنه و دیسک کشورمان و دارنده مدال های طلای بازی های پاراآسیایی 2010 و 2014 گفت: کار سختی برای کسب سومین طلای آسیا دارم اما هیچ هدفی به جز آن را در سر ندارم.

وی اضافه کرد: اینجا و در جاکارتا یک رقیب سرسخت چینی دارم که قطعاً یکی از ما دو نفر قهرمان و دیگری نایب قهرمان می گردد. مگر آنکه یک چهره جدید به مسابقات آمده باشد و من او را نشناسیم.

دارنده مدال برنز پارالمپیک بیان داشت: معمولاً بهترین رکوردهای من در جریان مسابقات به دست می آید و خیلی روی رکوردهای تمرینی ام حساب نمی کنم. اینجا هم حتماً یک سورپرایز خواهم داشت.

احسانی شکیب در ادامه اضافه کرد: البته بعد از مسابقات پاراآسیایی نگاهی هم به شرکت در مسابقات لیفت و وزنه دارم. فیزیک بدنی و قدرت بدنی ام شرایطی دارد که در این مسابقات شرکت کنم و امیدوارم در این رشته هم حرف هایی برای گفتن داشته باشم.

قهرمان پرتاب های وزنه و دیسک کشورمان در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است در آینده رقیب سیامند رحمان باشد بیان داشت: من که هیچ, چند برابر قوی تر از من هم نمی تواند با سیامند رقابت کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 630

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم، حتماً یک سورپرایز خواهم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم، حتماً یک سورپرایز خواهم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید