بانوان پس از انقلاب اسلامی در حوزه های آموزشی رشد زیادی داشتند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، فریبا نظری پورکیانی ظهر شنبه در همایش زنان، محور مقاومت و توسعه در اصفهان گفت: در چهار دهه گذشته بسیاری از مطالبات و حقوق شهروندی زنان را در جامعه بیان کردیم که منجر شد زنان به حقوق خود مطلع و مطالبه گر حق و حقوق خود شوند.

بانوان پس از انقلاب اسلامی در حوزه های آموزشی رشد زیادی داشتند

وی ادامه داد: طی سال های اخیر زنان از حقوق خود دفاع نموده اند اما نیمی دیگر جامعه که مردان هستند از آگاهی نسبت به حقوق زنان عقب مانده اند، باید با ورود به پنجمین دهه انقلاب توازن رعایت گردد و به این سمت برویم که نقش یک زن را در درون جامعه و در کنار دیگر پیکره جامعه و مردان ببینیم.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده ادامه داد: با توازن منطقی، آگاهی نسبت به حقوق جامعه زنان صورت می گیرد.

ضرورت عملی شدن موضوع انتصاب 30 درصدی مدیران زن در استان اصفهان

وی با درخواست از استاندار اصفهان انتصاب مدیران خانم را در برنامه های خود داشته باشند، گفت: امیدواریم شاهد عملی شدن موضوع انتصاب 30 درصدی مدیران زن در استان اصفهان باشیم.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به دو درخواست دیگر از استانار اصفهان اشاره و ادامه داد: در خواست دیگر ما برگزاری جلسات بیشتر با فعالان زن در حوزه های مالی و کارآفرینی است چرا که ظرفیت خوبی در بین زنان اصفهان برای فعالیت های مالی دیده می گردد و سومین موضوع برگزاری نشست های مستمر با تشکل های حوزه زنان است.

وی با بیان اینکه اصفهان دو ویژگی چشمگیر در حوزه زنان دارد، گفت: اصفهان تشکل های مردمی پرکاری درحوزه زنان دارد، همچنین فعالان مالی و کارآفرینان بانوی بسیار دارد و امیدواریم استاندار جلسات بیشتری با این دو گروه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 108

به "بانوان پس از انقلاب اسلامی در حوزه های آموزشی رشد زیادی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان پس از انقلاب اسلامی در حوزه های آموزشی رشد زیادی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید