تا به اینجای لیگ قهرمان هستیم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، گفت: با این بودجه محدود تا به اینجای لیگ قهرمان هستیم، شما تیم های دیگر را ببینید که چقدر هزینه نموده اند، اما ما از آن ها جلوتر هستیم.

تا به اینجای لیگ قهرمان هستیم

به گزارش از ، مهدی تارتار بیان نمود: تیم تراکتورسازی یکی از تیم های پرستاره فوتبال کشورمان است و بازیکنان با انگیزه در برابر این تیم قرار می گیرند.

وی اضافه نمود: در هفته های گذشته نمایش و نتایج خوبی گرفته ایم و فردا نیز بازی سختی با تراکتورسازی تبریز خواهیم داشت. در دو بازی گذشته چهار گل زدیم و گلی را دریافت نکرده ایم. ضعف داریم ولی محسنات ما بیشتر از ضعف ها است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: تراکتورسازی تیمی قابل احترام است و علاوه بر کادر فنی جوان و به روز طرفداران پرشوری نیز دارد.

تارتار گفت: فردا در خانه مقتدرانه بازی خواهیم کرد به یاری طرفداران مان نیاز داریم. انتظار داریم جو خیلی خوبی در استادیوم به وجود بیاید و استادیوم پر گردد.

وی توضیح داد: به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و امیدواریم بازی جذابی را ببینیم.با این میزان دریافتی که داشته ایم همین الان هم ما تیم قهرمان لیگ برتر هستیم,نتایج ما خیلی جلوتر از هدف گذاری تیم است.

تارتار در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه شنیده شده می خواهد از تیم پارس جنوبی برود اضافه نمود: من چیزی نشنیده ام و در خصوص تغییرات باید مدیریت باشگاه پاسخگو باشد.

وی در پاسخ به سوالی که اتفاقات اخیر باشگاه تاثیری به روی عملکرد بازیکنان دارد یا خیر؟ گفت: قبل از بازی در خصوص اتفاقات اخیر صحبت نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان نمود:برای دیدار با تراکتورسازی میرجوان و پاداش مصدوم هستند.

وی ادامه داد: من تا سن 37 سالگی فوتبال بازی کردم و می دانم که بازیکنان باتجربه چقدر می توانند به ما یاری نمایند و با توجه به شرایط بد مالی پیش بینی می کردیم شاید دچار بحران هایی شویم ولی در شرایط سخت همین بازیکنان باتجربه تیم را از آن شرایط سخت خارج می نمایند که هم به کادر فنی و هم بازیکنان جوان تر یاری می نمایند.

تارتار در پاسخ به سوالی که فردا با سه بازیکنی که سال گذشته در پارس جنوبی بوده اند و حالا در تراکتورسازی بازی می نمایند روبرو می شوید بیان نمود: خوشحالم بازیکنانی از این تیم رشد کردند و در بقیه تیم ها خوب بازی می نمایند به هر حال این بازیکنان از این تیم احیا و پیشرفت کردند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 68

به "تا به اینجای لیگ قهرمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به اینجای لیگ قهرمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید