نمایشگاه تازه های کتاب در سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، نمایشگاهی با عنوان تازه های کتاب به همت مرکز اسناد و کتابخانه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در محل ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شده است.

نمایشگاه تازه های کتاب در سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، این نمایشگاه با هدف معرفی جدیدترین منابع مورد استفاده برای پژوهشگران حوزه میراث فرهنگی و گردشگری امروز یکشنبه 27 آبان 97 افتتاح شده است و به مدت دو روز ادامه دارد.

فریبا فرزام مدیر مرکز اسناد و کتابخانه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در باره این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از 200 عنوان کتاب با موضوعات مختلف و در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری، معماری، باستان شناسی، مردم شناسی، هنرهای سنتی و ... برای علاقه مندان گردآوری شده است.

او گفت: این کتاب ها جدیدترین منابع مورد احتیاج پژوهشگران حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است که رد سال 1397 گردآوری شده است و به منظور غنای هرچه بیشتر کتابخانه و مرکز اسناد مورد استفاده قرار می گیرد.

فرزام اعلام نمود: این نمایشگاه در واقع یک فرصت مطالعاتی برای پژوهشگران و علاقه مندان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است و این کتاب ها به مرکز اسناد و کتابخانه اضافه خواهد شد تا در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

هم زمان با افتتاح رسمی این نمایشگاه، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی به همراه رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس موزه ملی ایران صبح امروز از این نمایشگاه بازدید کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 61

به "نمایشگاه تازه های کتاب در سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تازه های کتاب در سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید