بانوی تاریخ ساز کشتی: فقط دو میلیون و 500 هزار تومان پاداش گرفتم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، بانوی طلایی کشتی آلیش از بی توجهی به کشتی بانوان انتقاد کرد.

بانوی تاریخ ساز کشتی: فقط دو میلیون و 500 هزار تومان پاداش گرفتم

به گزارش خبرنگاران، هانیه عاشوری، اولین بانوی کشتی گیر ایران است که در مسابقات قهرمانی دنیا آلیش مدال طلا به دست آورد و در قهرمانی تیم ایران در دنیا نقش بسزایی داشت. او این روزها در خانه تمرینات خود را دنبال می نماید اما از نحوه رسیدگی و توجه به کشتی بانوان انتقاد دارد.

عاشوری در گفت وگو با خبرنگاران به شرایط پیگیری تمرینات خود در شرایط شیوع کرونا اشاره نمود وگفت: تمریناتم را در خانه انجام می دهم، وسایلم کم است اما به هر حال تمرین می کنم. الان در بندرعباس هستم و غروب ها در ساحل دریا می دوم و بعد از آن هم با وزنه و طناب کار می کنم.

او در ادامه گفت: وقتی به ایران برگشتم جایی نرفتم و فقط تمریناتم را انجام دادم. کسی هم سراغی از من نگرفت و فدراسیون بعد از قهرمانی دنیا توجهی نکرد که ببیند تمرینی دارم یا نه. ابتدا در کرمانشاه زیر نظر سپیده گل منصوری تمرین می کردم و بعد از آن هم به بندرعباس برگشتم.

این کشتی گیر در خصوص پاداشی که پس از قهرمانی دنیا دریافت کرد، گفت: فدراسیون دو میلیون و 500 هزار تومان به من جایزه داد که ای کاش آن را هم نمی دادند؛ به نظر شما این مبلغ برای یک قهرمان دنیا کافی است؟

او از بی توجهی به کشتی بانوان انتقاد کرد و گفت: در ابتدا نگاه ها چندان مثبت نبود اما وقتی قهرمان دنیا شدیم، دید رئیس فدراسیون بهتر شد. اگر به ما رسیدگی نمایند، کشتی بانوان رشته خوبی است اما رسیدگی وجود ندارد و ورزشکار دلسرد می گردد. از مسئولان می خواهم که به دختران ورزشکار رسیدگی نمایند. وقتی من قهرمان شدم، کسی هیچ عکس العملی نشان نداد و فقط آقای دبیر همین مبلغی را که گفتم به عنوان پاداش به من داد اما کسی دیگر پیگیری نکرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 912

به "بانوی تاریخ ساز کشتی: فقط دو میلیون و 500 هزار تومان پاداش گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی تاریخ ساز کشتی: فقط دو میلیون و 500 هزار تومان پاداش گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید