تور ارمنستان ارزان: تور های خارجی نوروز 1401؛ از دبی تا ایروان

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران- تور های خارجی نوروز 1401 از همین حالا مشتریان خود را پیدا کردند. تقریبا یک ماه تا آغاز تعطیلات نوروزی به جای مانده و سایت های فعال در حوزه گردشگری و سفر برای ایروان، تفلیس، استانبول، دبی و ... پیشنهاد های مختلفی را به مسافران می دهند. در همین سایت ها با یک نگاه گذرا متوجه افزایش قیمت تور های نوروزی نسبت به همین موقع سال می شویم که اولا عجیب نیست و دوما خیلی به موضوع این گزارش ارتباطی ندارد. با این حال اگر از عدد و رقم ها بخواهیم حرف بزنیم، باید تور های زمینی ایروان را یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های سفر خارجی برای تعطیلات نوروزی بدانیم. سفر هوایی و اقامت در هتل های پنج ستاره دبی نیز می تواند تا 100 میلیون تومان هزینه داشته باشد.

تور ارمنستان ارزان: تور های خارجی نوروز 1401؛ از دبی تا ایروان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

قیمت تور نوروزی ایروان

تور نوروزی ایروان در حالت زمینی دست کم پنج ونیم میلیون تومان و به شکل هوایی حداقل هفت ونیم میلیون تومان هزینه خواهد داشت. در مقرون به صرفه ترین تور های هوایی نوروزی ایروان با هواپیمایی آرمنیا راهی ارمنستان می شوید و سه شب را در اتاق دو تخته هتل نورآرمنیا سپری می کنید. هتلی که یک ستاره دارد و اگر حدود 400 هزار تومان بیشتر بپردازید محل اقامت شما به هتل دو ستاره آرامازد ایروان تبدیل می گردد. بین تور های سه روزه با 10 میلیون تومان می گردد اقامت در هتل های پنج ستاره ایروان مثل هتل بین المللی این شهر را تجربه کرد. تور های هوایی پنج روزه ایروان حدود هشت میلیون تومان برای هتل های مقرون به صرفه قیمت و 13 میلیون تومان برای هتل های لوکس هزینه خواهد داشت و بابت تور های هوایی هشت روزه ایروان هم دست کم باید 10 میلیون تومان کنار گذاشت و با 20 میلیون تومان می گردد اقامت در هتل های پنج ستاره و پرواز با هواپیمایی ایران ایرتور را تجربه کرد. تور زمینی ایروان برای نوروز 1401 دست کم پنج میلیون و 500 هزار تومان هزینه خواهد داشت. در این تور هشت روزه با اتوبوس 25 نفره VIP به ارمنستان می روید و شب ها در هتل های سه یا چهارستاره اقامت خواهید داشت. می توانید به جای هتل های سه ستاره محل اقامت را به گزینه های پنج ستاره تبدیل کنید؛ آنوقت هزینه تور تا شش میلیون و 500 هزار تومان برای هر نفر افزایش پیدا می نماید.

تور های زمینی و هوایی ایروان

تور

هتل

مدت اقامت

هزینه

زمینی ایروان

رجینه سه ستاره

هشت روز

پنج میلیون و 500 هزار تومان

زمینی ایروان

اقابابیانس پنج ستاره

هشت روز

شش میلیون و 500 هزار تومان

هوایی (آرمنیا)

نورآرمنیا یک ستاره

سه شب

هفت میلیون و 500 هزار تومان

هوایی (ایران ایرتور)

بی المللی ایراوان پنج ستاره

هشت روزه

20 میلیون تومان

قیمت تور نوروزی تفلیس

قیمت تور هوایی تفلیس در نوروز 1401 حداقل 9 میلیون تومان است. در این تور چهار روزه با هواپیمایی زاگرس از تهران به گرجستان سفر می کنید و محل اقامت هتل سه ستاره میکا خواهد بود. با رقم 9 میلیون و 700 هزار تومان می گردد هتل را به چهارستاره تبدیل کرد و بابت اقامت در هتل های پنج ستاره تفلیس چیزی حدود 13 تا 20 میلیون تومان باید پرداخت کنید. با اضافه شدن تعداد شب های اقامت، قاعدتا رقم هزینه تور ها بالاتر می رود و مثلا شروع قیمت تور های پنج روزه تفلیس در نوروز 1401 به جای 9 میلیون تومان از 9 میلیون و 300 هزار تومان است و برای تور های هشت روزه نیز باید حداقل 10 میلیون تومان وسط گذاشت. تور هشت روزه هوایی با اقامت در هتل پنج ستاره بیلتمور نیز به عنوان یکی از گران ترین گزینه های نوروزی برای سفر به گرجستان حدود 21 میلیون تومان خرج دارد. الان ثبت نام تور های زمینی گرجستان برای نوروز 1401 شروع شده و حدود هفت تا هشت میلیون تومان هزینه این تور ها خواهد بود. در یکی از این تور های هفت روزه، محل اقامت هتل چهارستاره جاز است، با اتوبوس VIP و ظرفیت 25 نفر به سفر می روید، بیمه مسافرتی می شوید و هزینه تور هفت میلیون و 250 هزار تومان تمام می گردد.

تور های زمینی و هوایی تفلیس

تور

هتل

مدت اقامت

هزینه

زمینی

جاز چهارستاره

هفت شب

هفت میلیون و 250 هزار تومان

هوایی

میکا سه ستاره

سه شب

9 میلیون تومان

هوایی

بیلتمور پنج ستاره

هفت شب

21 میلیون تومان

قیمت تور نوروزی استانبول

تور استانبول از تهران به صورت هوایی در نوروز 1401 می تواند حدود 10 میلیون تومان خرج داشته باشد. این 10 میلیون تومان برای پرواز با هواپیمایی ایران ایرتور و اقامت پنج روزه در هتل سه ستاره ریدل پرداخت می گردد. با 500 هزار تومان بیشتر هتل چهار ستاره آترو را می توانید به عنوان محل اقامت انتخاب کنید. شانگری لا هتل پنج ستاره ای در استانبول به شمار میرود و اگر در تور های پنج روزه دست روی این هتل بگذارید، هزینه کل سفر به حدود 27 میلیون تومان می رسد. تور های هوایی استانبول که مدت اقامت آن ها به شش روز افزایش پیدا می نماید، دست کم 9 میلیون و 500 هزار تومان، هفت روز 9 میلیون و 700 هزار تومان و هشت روز 10 میلیون تومان هزینه خواهند داشت. بین گران ترین تور های هشت روزه گزینه 41 میلیون تومان وجود دارد که این رقم بابت اقامت در هتل پنج ستاره شانگری لا درنظر گرفته است. تور های نوروزی استانبول از شهر های مختلف دیگری هم انجام می شوند. مثلا تور چهار روزه و هوایی استانبول از تبریز دست کم چهار میلیون و 300 هزار تومان، از اصفهان چهار میلیون و 800 هزار تومان، شیراز پنج میلیون و 200 هزار تومان و از مشهد شش میلیون و 800 هزار تومان هزینه دارد.

تور های نوروزی استانبول

تور

هتل

مدت اقامت

هزینه

هوایی از تهران

ریدل سه ستاره

چهار شب

10 میلیون تومان

هوایی از تهران

آترو چهارستاره

چهار شب

10 میلیون و 500 هزار تومان

هوایی از تهران

شانگری لا پنج ستاره

چهار شب

27 میلیون تومان

هوایی از تبریز

ریدل سه ستاره

چهار شب

چهار میلیون و 300 هزار تومان

هوایی از شیراز

ریدل سه ستاره

چهار شب

پنج میلیون و 200 هزار تومان

هوایی از اصفهان

ریدل سه ستاره

چهارشب

چهار میلیون و 800 هزارتومان

قیمت تور نوروزی دبی

قیمت تور هوایی دوبی از تهران در نوروز 1401 دست کم حدود 12 میلیون تومان خواهد بود. هتل سه ستاره ارکید دبی به مدت چهار شب میزبان شما در این تور است و جهت رفت وبرگشت با هواپیمایی ایران ایرتور طی می گردد. اگر محل اقامت به هتل چهار ستاره ای مثل لندمارکسامیت بدل گردد، هزینه تور یک و نیم میلیون تومان افزایش پیدا می نماید و ماندن در هتل پنج ستاره آسیانا طی چهار شب دست کم 15 میلیون تومان خرج دارد. این هزینه برای اقامت در هتل پنج ستاره آتلانتیس د پالم برای همین چهار شب حدود 90 میلیون تومان است و جهت پرواز با هواپیمای قشم ایر طی می گردد. حالا اگر زمان اقامت به یک هفته یا همان هفت شب افزایش پیدا کند و محل اقامت هتل پنج ستاره رکسوس پریمیوم باشد، آنوقت هزینه های تور دقیقا 100 میلیون تومان خواهد بود.

تور های نوروزی دبی

تور

هتل

مدت اقامت

هزینه

دبی

ارکید سه ستاره

چهار شب

12 میلیون تومان

دبی

لندمارکسامیت چهار ستاره

چهار شب

13 میلیون و 500 هزار تومان

دبی

آسیانا پنج ستاره

چهار شب

15 میلیون تومان

دبی

آتلانتیس د پالم پنج ستاره

هفت شب

100 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1935

به "تور ارمنستان ارزان: تور های خارجی نوروز 1401؛ از دبی تا ایروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: تور های خارجی نوروز 1401؛ از دبی تا ایروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید